هتل الربوه کربلا

هتل الربوه کربلا یکی از هتل های نزدیک به حرم امام حسین (ع) در کربلا میباشد. این هتل در حد هتل های چهار ستاره بین الملی میباشد که بسیار با کیفیت و خوب میباشد. هتل الربوه یکی از هتل های مناسب برای اقامت در کربلا در سفر با تور کربلا است در ادامه با ما همراه باشید تا این هتل را معرفی کنیم.

خدمات و امکانات هتل الربوه کربلا

کیفیت مطبوع و بین المللی و با تجهیزات طبق استاندارد سازمان یاتا، خدماتی نذیر یک هتل 4 ستاره بین المللی را ارائه میکند. اتاق های بسیار تمیز و با امکانات نذیر یخچال، تهویه مطبوع، وای فای رایگان و تلویزیون از جمله امکانات داخل اتاق میباشد . و امکانات عمومی هتل هم شامل منوی صبحانه و مخلفات نهار و شام بوفه، کافی و چای و قهوه به صورت 24 ساعته. لابی بسیار بزرگ، یخچال آب خنک در داخل لابی از جمله امکانات عمومی هتل میباشد. از دیگر امکانات این هتل رستوران، صبحانه بوفه، آسانسور، خشکشویی که با پرداخت هزینه اضافی همراه است. همچنین این هتل سعی کرده است تا برای رفاه هرچه بیشتر حال زائرین ایرانی غذا ها را با سلیقه و ذائقه ایرانی ها تهیه کند به همین خاطر نیازی به نگرانی در مورد غذا ندارید یکی دیگر از مزایای این هتل این نزدیکی آن به حرم است شما میتوانید از رستوران این هتل حرم مطهر را ببینید.

خدمات و امکانات هتل الربوه کربلا

موقعیت مکانی هتل الربوه

این هتل در نزدیکی حرم مطهر سید الشهدا (ع) واقع شده است فاصله هتل الربوه کربلا تا حرم مطهر حدود به 650 متر میباشد که میتوان به سادگی با 8 دقیقه پیاده روی به امام بروید. همچنین یکی دیگر از هتل های نزدیک این هتل، هتل المیزان کربلا است که در سایت به معرفی آن پرداخته ایم.

 

هزینه این دلار بنا به شرایط ارزی به صورت آزاد بسیار هزینه بر میباشد که گروه زیارتی یاس توانسته به صورت خیلی به صرفه و ارزان با توجه به شرایط اقتصادی ایران حدود 80 اتاق از این هتل را گارانتی کرده و در خدمت زائران ایرانی قراردهد. کیفیت غذای هتل متناسب با ذائقه ایرانی و بسیار عالی برای زائرین عزیز سرو خواهد شد. اقامت در این هتل لذت زیارت را برای زائرین دو چندان خواهد کرد. که کربلا تور این بستر را از طریق رزو هتل های با کیفیت نذیر هتل الربوة برای زائرین فراهم خواهد کرد.

 

حتما مطالعه کنید:

. هتل سید العرب کربلا

. هتل جنه الحسین کربلا

. هتل قصر الضیافه 2 کربلا

2.5 11 رای ها
این مطلب مفید بود؟