هتل النخله نجف

هتل و رستوران النخله در نجف جزو هتل های باکیفیت و وی آی پی vip سطح بالا میباشد این هتل دارای ۹ طبقه و اتاقهای کاملاً استاندارد و شیک با نور کافی و اتاق های نور گیر میباشد شما میتوانید در تور کربلا به اقامت در این هتل بپردازید.

خدمات هتل النخله نجف

هتل نخل دارای خدمات مناسبی همچون آسانسور، اینترنت پرسرعت، خشکشویی صندوق امانات دیجیتال، لابی زیبا با مبلمان راحت و راهرو هایی با طرح موکت ها و فرش های ایرانی می باشد تلویزیون، ماهواره، تلفن، سشوار، توالت ایرانی و فرنگی خدمات‌ رسانی ۲۴ ساعته در لابی، چای آب جوش، نسکافه غذاهای طبخ شده با ذائقه ایرانی و اتاق‌ های کاملاً مشرف به حرم امیر المومنین مناسب خانواده ها و زوج ها می باشد همچنین نکته ای که در مورد این هتل وجود دارد این است که این هتل فقط اتاق دو تخته و سه تخته دارد.

خدمات هتل النخله

آدرس هتل نخل نجف

فاصله هتل النخله تا حرم خیلی نزدیک می باشد در واقع این هتل واقع شده در شارع السور جنب شارع طوسی و نزدیک هتل قصر الدر نجف میباشد که میتوانید معرفی این هتل 5 ستاره را در سایت مطالعه فرمایید. خیابانی که این هتل در آن واقع شده است جزو خیابان های خلوت نزدیک به حرم و دور از ازدحام جمعیت است و از طرف دیگر به وادی السلام می رسد که فاصله کمی دارد هتل نخله جزو هتلهای گارانتی شرکت می باشد و به زائرین پیشنهاد این هتل را میدهیم تا از اقامت در آن لذت ببرند.

پیشنهاد میکنیم تا از صفحه تور کربلا نوروز 1402 و تور لحظه آخری کربلا بازدید نمایید.

3.7 3 رای ها
این مطلب مفید بود؟