هتل برج ذوالفقار نجف

در کربلا و نجف هتل های زیادی با سطح کیفیتی متفاوتی وجود دارند که میتوان در آنها به اقامت پرداخت. یکی از این هتل ها که از قضا هتلی اقتصادی با کیفیت مطلوبی هم میباشد هتل برج ذوالفقار نجف میباشد که میتواند اقامتی خوب در سفر به عراق با تور کربلا را برای شما به ارمغان بیاورد تا انتها ما را همراهی کنید تا به معرفی این هتل بپردازیم.

خدمات و امکانات هتل برج ذوالفقار نجف

از امکانات و خدمات این هتل میتوان به رستوران و کافی شاپ با طبخ غذای ایرانی و پذیرایی کامل که علاوه بر غذاهای اصلی شامل چند نوع سالاد میوه و نوشیدنی نیز میباشد اشاره کرد. کلیه اتاق ها دارای تلویزیون، کمد، و یخچال کوچک به همراه وسایل پذیرایی در آن هست. همچنین فضای داخلی اتاق های هتل نیز به علت وجود پنجره های نور گیر روشن میباشد از دیگر امکانات این هتل میتوان به آسانسور، سیستم اطفا حریق، و اتاق مخصوص چمدان اشاره کرد.

این هتل دارای اتاق های دو تخته ، سه نفره و چهار نفره با امکانات خوب مانند اینترنت پر سرعت در لابی و اتاق ها است. اتاق های تمیز و با اندازه استاندارد و دارای سیستم تهویه مطبوع و سرمایش و گرمایش به همراه سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی میباشند.

امکانات و خدمات هتل برج ذوالفقار نجف

موقعیت مکانی هتل برج ذوالفقار

هتل برج الذولفقار واقع شده در نجف در شارع الرسول باب السدر در مقابل جامعه السلامیه و در فاصله 600 متری از حرم امام علی (ع) قرار دارد که میتوان به سادگی با 7 دقیقه پیاده روی به زیارت امیر المومنین (ع) بروید.

 

برای اطلاع از آخرین زمان برگزاری تور های کربلا و قیمت آن ها میتوانید به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید و یا با کارشناسان ما در بخش تماس با ما ارتباط برقرار کنید.

 

حتما بخوانید:

. هتل مقام نجف

. هتل زمزم نجف

. هتل قصر الدر نجف

. هتل قصر الملوک نجف

3.8 4 رای ها
این مطلب مفید بود؟