هتل جابر کربلا

در کربلا هتل های بسیار زیادی وجود دارند که هر یک از کیفیت و سطح کیفی متفاوتی برخوردار هستند برای آنکه بهتر با رده بندی کیفی هتل ها در کربلا آشنا شوید باید نکته ای را توضیح دهیم. بهترین کیفیت هتل در کربلا کیفیت وی ای پی میباشد و پس از آن درجه الف، ب و به همین شکل ادامه دارد و کمترین کیفیت را هم زائر سرا و حسینه دارد. هتل جابر کربلا دارای درجه بندی کیفی الف است و همچنین دارای کیفیت مطلوبی برای اقامت است. این هتل دارای 13 طبقه است که در طبقه 13 ام سالن غذا خوری وجود دارد. یکی از هتل هایی است که در تور کربلا ممکن است به اقامت در آن بپردازید.

برای اطلاع از قیمت تور سوریه کلیک نمایید.

خدمات هتل جابر کربلا

1. دارای محیطی تمیز و بهداشتی
2. دارای سرویس فرنگی و ایرانی
3. مجهز به سیستم تهویه
4. مجهز به تلویزیون کابلی
5. مجهز به تلفن
6. دارای اینترنت پرسرعت
7. دارای رستوران با کیفیت غذای خوب و مناسب
8. دارای 5 آسانسور

9. دارای لابی بزرگ در طبقه همکف

10. نمای بسیار جالب از شهر کربلا و حرمین شریف امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع)

خدمات هتل جابر کربلا

موقعیت مکانی هتل جابر کربلا

این هتل واقع شده در خیابان شارع عباس، شارع البرید کربلا میباشد. از لحاظ دسترسی به حرم مسافت این هتل تا حرم سیدالشهدا (ع) چیزی حدود به 520 متر میباشد که میتوانید با پیاده روی نزدیک به 10 دقیقه به حرم مطهر برسید. همچنین در نزدیکی این هتل مکان های مهم دیگری نیز وجود دارد همچون مجتمع تجاری کوثر، داروخانه کربلا، هتل زمرد، هتل القمر و …

مجموعه آژانس زیارتی کربلا تور همواره در تلاش است تا برای رفاه هر چه بیشتر حال زائرین گرامی، تجربه سفر و زیارتی بهتر برای زائران عزیز با بهترین هتل های کربلا و نجف همکاری کند. اگر چنانچه قصد سفر به کربلا با تور را دارید میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه تور کربلا، زمان برگزاری و قیمت آن به صفحه آن در سایت مراجعه فرمایید همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه تور ارزان کربلا از قیمت تور های ارزان تر ما مطلع شوید و یا از طریق صفحه تماس با ما با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

 

پیشنهادی برای مطالعه بیشتر:

. هتل ریحان کربلا

. هتل خیام نجف

. هتل بارون کربلا

. هتل الاسباط کربلا

. هتل قصر الدر کربلا

4.2 18 رای ها
این مطلب مفید بود؟