هتل جنه الحسین کربلا

هتل جنه الحسین کربلا یکی از هتل های 4 ستاره کربلا میباشد. از آنجایی که این هتل که در قلب شهر کربلا ساخته ‌شده است به همین خاطر دسترسی به حرم و مکان های دیگر کربلا را راحت تر میکند برای اطلاع از آخرین تعرفه های تور کربلا به صفحه آن در سایت مراجعه کنید.

امکانات و خدمات هتل جنه الحسین کربلا

امکانات خود هتل شامل مسیر کوتاه هتل تا بین‌الحرمین، اتاق‌های تمیز و زیبا که مجهز به سرویس ایرانی و فرنگی است، تلویزیون کابلی، وجود سیف باکس در اتاق ها، آسانسور، تهویه هوای مطبوع، رستوران بزرگ با غذاهای بسیار عالی و متنوع، کافی‌شاپ و قیمت مناسب می‌شودفضای مطبوع و کیفیت هتل موجب شده این هتل استانداردهای جهانی بگیرد، می‌تواند ازجمله دلایل انتخاب این هتل از سوی مسافران محترم باشد. همچنین به علت نزدیکی این هتل تا حرم حضرت عباس (ع) میتوانید اذان را از حرم حضرت ابوالفضل (ع) بشنوید که این خودش حال و هوایی خاص و معنوی دارد. وعده های غذایی در این هتل به این شکل است که صبحانه به شکل بوفه سرو میگردد و نهار و شام نیز با سلیقه ایرانی پخته میشود. همچنین این هتل دارای خدمات 24 ساعته چای و نسکافه در لابی است.

امکانات و خدمات هتل جنه الحسین کربلا

موقعیت مکانی هتل جنه الحسین

هتل جنه الحسین کربلا واقع شده در باب البغداد شارع حورا الزینب میباشد که با حرم حضرت ابوالفضل (ع) 230 متر فاصله دارد که میتوان با 3 الی 4 دقیقه پیاده روی به آسانی به زیارت ایشان بروید. همچنین فاصله هتل تا حرم سید الشهدا (ع) چیزی حدود به 650 متر است که میتوان با 8 دقیقه پیاده روی به زیارت حضرت نایل شوید.


رزرو اتاقهای این هتل به صورت دلار میباشد که گروه زیارتی یاس توانسته با رزو سالیانه 100 اتاق از این هتل را با قیمت مناسب و متناسب با وضعیت ارزی در ایران برای خدمات بهتر به زائرین ایرانی فراهم نماید همچنین خرید بلیط چارتری کربلا خود را می توانید با گروه زیارتی یاس انجام دهید.

 

هتل های محبوب کربلا:

. هتل لارسا کربلا

. هتل المیزان کربلا

. هتل الاسباط کربلا

. هتل فورتین پانوراما کربلا

4.5 2 رای ها
این مطلب مفید بود؟