هتل عطا الحسین کربلا

اگر بخواهیم لیستی از بهترین هتل های کربلا بنویسیم قطعا باید نام هتل عطا الحسین کربلا را هم باید به این لیست اضافه کنیم. این هتل از هتل های چهار ستاره و لوکس کربلا محسوب میشود. هر ساله زائرین زیادی این هتل را برای اقامت خود انتخاب میکنند در ادامه با ما همراه باشید تا این هتل را معرفی کنیم.


برای اطلاع از آخرین قیمت و زمان برگزاری تور کربلا کلیک کنید.

امکانات و خدمات هتل عطا الحسین کربلا

از امکانات این هتل میتوان به پدیرش شبانه روزی اشاره کرد که به شما این امکان را میدهد تا در هر زمانی که خواستید به زیارت بروید از دیگر خدمات این هتل میتوان به آسانسور، ترانسفر فرودگاهی (با هزینه اضافی)، دارای صندوق امانات، ویلچر برای افراد ناتوان یا معلول، در صورت نیاز میتوانید داخل هتل ارز خود را تبدیل کنید یا به عبارتی دیگر خدمات تبدیل ارز، قابل اتصال به اینترنت در لابی و اتاق های هتل، رستوران همچنین اتاق های این هتل نیز دارای امکانات تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی گرمایشی، بالکن، سرویس فرنگی و تلویزیون همچنین شاید برایتان جالب باشد که بگوییم کارمندان این هتل به زبان فارسی نیز مسلط میباشند.

امکانات و خدمات هتل عطا الحسین کربلا

موقعیت مکانی هتل عطا الحسین

هتل عطا الحسین کربلا واقع شده در طریق الحر میباشد که فاصله تقریبی آن تا حرم امام حسین (ع) 1.7 کیلومتر است که به صورت پیاده 20 دقیقه و با ماشین یا تاکسی نزدیک به 6 دقیقه تا حرم راه است. همچنین این هتل دارای دسترسی خوبی به مرکز شهر است که این امکان را برای شما فراهم میکند که در صورت نیاز به مرکز شهر بروید.

 

چنانچه در خصوص تهیه، مدارک، و هر سوالی در خصوص تور کربلا دارید میتوانید با شماره های درج شده داخل سایت تماس بگیرید.

 

بیشتر بخوانید:

. هتل ریحان کربلا

. هتل کریستال کربلا

. هتل قصر الدر کربلا

5 2 رای ها
این مطلب مفید بود؟