هتل عطر الجنه کربلا

هتل عطر الجنه کربلا این هتل واقع در کربلا در نزدیک حرم امام حسین قرار گرفته است که همین بسیاری از زائرین را مجاب میکند تا در تور کربلا این هتل را به عنوان هتلی برای اقامت انتخاب نمایند در ادامه به معرفی این هتل خواهیم پرداخت.

امکانات و خدمات هتل عطر الجنه

این هتل از نظر کیفیتی در رده کیفیتی متوسط میباشد همچنین خدمات هتل از این قرار است. دارای تلویزیون مسطح، تلفن، توالت فرنگی و ایرانی، اتاق های متوسط و تمام وسایل رفاهی تهویه مطبوع هوا، آسانسور و یک رستوران بزرگ با دید حرم خدمات رایگان اینترنت پرسرعت، دارای ۱۶ اتاق دو تخته متوسط ۱۵ اتاق سه نفره و ۵ اتاق چهار تخته هتل از نظر سطح کیفیتی در سطح هتل یاسمین کربلا است با این تفاوت که هتل یاسمین بزرگ تر می باشد از نکات قابل توجه این هتل می توان به رستوران هتل اشاره کرد که ویدیویی گنبد آقا سید شهدا را دارد هتل عطر الجنه از نظر مساحت جز هتل های کوچک کربلا محصوب میشود و این از نظر اذهان به نفع زائر می باشد زیرا هیچ شلوغی در هتل وجود ندارد این خود یک حسن به حساب می آید.

امکانات و خدمات هتل عطر الجنه کربلا

موقعیت هتل عطر الجنه

این هتل واقع شده در در باب القبله امام حسین میباشد که میتوان به سادگی با ۸ دقیقه پیاده روی به زیارت حرم بروید. همچنین یکی از مکان های نزدیک به این هتل، هتل المیزان کربلا است که میتوانید معرفی این هتل را هم در سایت مطالعه فرمایید.

4.2 5 رای ها
این مطلب مفید بود؟