هتل فورتین پانوراما کربلا

هتل فورتین پانوراما یکی از هتل های ۳ ستاره شهر کربلا است که در نزدیکی حرم مطهر واقع شده است این هتل یکی از هتل های شناخته شده میان رده به طرف خوب کربلا است که ممکن است در تور کربلا در این هتل اقامت داشته باشید.

خدمات و امکانات هتل فورتین پانوراما کربلا

فضای مطبوع و کیفیت هتل موجب شده این هتل استانداردهای جهانی بگیرد که از سایت معتبر booking قابل رزرو است. مجهز بودن اتاقها به سرویس ایرانی و فرنگی، سشوار، وان و دوش، تهویه سرد و گرم، یخچال و تلویزیون موجبات رضایتمندی تمام زائرین را در سراسر جهان مهیا کرده.
صبحانه در این هتل به صورت بوفه میباشد همچینین نهار و شام با طبخ و سلیقه ایرانی سرو میشود. این هتل دارای لابی بزرگ و خدمات چای و نسکافه به صورت 24 ساعته داخل لابی میباشد که خستگی زیارت زائرین را بعد از زیارت رفع مینماید.

بهترین هتل های کربلا:

. هتل بارون کربلا

. هتل ریحان کربلا

. هتل قصر الدر کربلا

خدمات و امکانات هتل فورتین پانوراما کربلا

موقعیت مکانی هتل فورتین کربلا

هتل فورتین پانوراما واقع شده در در کربلا المخیم و در شارع القزوینیه است. یکی از هتل های نزدیک به این هتل، هتل لارسا کربلا میباشد که میتوانید در مورد آن در سایت مطالعه کنید. فاصله این هتل تا حرم امام حسین (ع) حدود به 750 متر میباشد که میتوان با 10 دقیقه پیاده روی به زیارت ایشان بروید. دسترسی راحت از حرمین شریفین به این هتل باعث شده هر ساله زائران زیادی در این هتل اقامت داشته باشند. فاصله کوتاه این هتل تا بین الحرمین، اتاق های تمیز و مجهز در کنار قیمت مناسب می توانند از جمله دلایل انتخاب این هتل از سوی مسافران محترم باشد. رزرو اتاقهای این هتل به صورت دلار میباشد که گروه زیارتی یاس توانسته با رزرو سالیانه 100 اتاق از این هتل را با قیمت مناسب و متناسب با وضعیت ارزی در ایران برای خدمات بهتر به زائرین ایرانی فراهم نماید. 

4.3 7 رای ها
این مطلب مفید بود؟