هتل نبع الحیات کربلا

هتل نبع الحیاه کربلا این هتل در سطح درجه ب و متوسط می باشد این هتل دارای اتاق‌های متعدد و رستوران در طبقه آخرو غذای کامل ایرانی سرو میشود چنانچه مایل به دیدن تعرفه قیمت تور کربلا هستید کلیک نمایید.

امکانات هتل نبع الحیات کربلا

نکات قابل توجه این هتل این است که بیشتر اتاق ها دارای سرویس فرنگی می باشد هتل نبع الحیات عراق دارای اتاق‌های 2 تخه 3 تخته 4 تخته و 5 تخته می باشد و برای رزرو اتاق ها می بایست از مجموعه کربلا تور استعلام بگیرید هتل نفری ۲۰ دلار یا ۲۵ هزار عراقی برای هر نفر و هر شب می باشد. از نظر امکاناتی و خدماتی این هتل در دسته هتل های متوسط قرار میگیرید. از امکانات هتل میتوان به داشتن دستشویی فرنگی اشاره نمود و همچنین اقتصادی بودن هتل و رستوران و خدمت اتاق اشاره نمود.

آدرس هتل نبع الحیات

 هتل واقع در باب القبله امام حسین می باشد و مسیر نسبتا متوسطی به حرم آقا امام حسین دارد و شما وقتی از هتل خارج می شوید به سمت راست که حرکت کنید و به باب القبله امام حسین رسیده و گنبد حرم امام حسین نمایان میشود یگر مواردی که می‌توان به این هتل اشاره کرد نزدیک بودن این هتل به هتل هایی چون المیزان، یاسمین و عطر جنه می باشد و دیگر می‌توان به این هتل اشاره کرد که رزروشن کاملاً به فارسی مسلط هستند چون مدیرت مجموعه ایرانی می باشد.

3 2 رای ها
این مطلب مفید بود؟