چگونه ارزان به کربلا سفر کنیم؟

چگونه ارزان به کربلا سفر کنیم؟

سفر به کربلا بسیار پرطرفدار می باشد. ایرانیان زیادی تمایل دارند که به این شهر زیارتی سفر کرده و به زیارت امام حسین علیه السلام بپردازند. آن ها به این شهر سفر می‌ کنند تا بتوانند از مقبره امام حسین دیدن کرده و آن را زیارت کنند. سفر به کربلا به چند شکل انجام پذیر می باشد‌. حال با ما همراه باشید که یکسری توصیه برای پایین آوردن قیمت سفر به کربلا یا به عبارتی دیگر به این پرسش پاسخ بدهیم چگونه ارزان به کربلا سفر کنیم به این صورت بتوانید یک سفر زیارتی بسیار ارزان و مقرون به صرفه را تجربه نمایید.

چنانچه تمایل دارید تا تور کربلا را رزرو نمایید و یا از قیمت آن اطلاع پیدا کنید کلیک نمایید.

 

چه عواملی بر روی قیمت سفر به کربلا تاثیر می گذارد؟

قبل از اینکه به این پرسش که چگونه ارزان به کربلا سفر کنیم پاسخ دهیم، ابتدا بهتر است در رابطه با عوامل تعیین کننده قیمت نهایی سفر به این شهر اطلاعاتی را به شما ارائه دهیم. در نظر داشته باشید بلیط، محل اقامت، تعداد روزهای اقامت، هزینه خورد و خوراک جزو مواردی می باشند که می توانند بر روی سفر شما تاثیرگذار بگذارند. پس اگر می خواهید قیمت سفر خود را کاهش دهید باید بر روی این موارد تمرکز کرده تا بتوانید با یک هزینه بسیار مناسب به شهر کربلا سفر نمایید.

 

چه عواملی بر روی قیمت سفر به کربلا تاثیر می گذارد

بیشتر بخوانید: اعمال سفر کربلا

 

نحوه سفر ارزان به کربلا

افرادی که می خواهند به کربلا سفر کنند همواره این سوال را دارند که چگونه می توان ارزان به کربلا سفر کرد؟ در مطالب بالا به بررسی عوامل تعیین کننده قیمت سفر کربلا پرداختیم. در نظر داشته باشید بلیط اولین گزینه ای می باشد که شما به آن نیاز دارید. اگر می خواهید به کربلا سفر کنید ابتدا باید یک وسیله را پیدا کنید که شما را به کربلا ببرد. شما می توانید به مرز رفته و در آنجا با استفاده از اتوبوس به کربلا بروید. همچنین شما می‌ توانید هواپیمای مستقیم گرفته و به نجف یا بغداد رفته و پس از آن با اتوبوس به کربلا بروید. اگر شما وسیله ای مانند اتوبوس را انتخاب کنید طبیعتاً سفری ارزان تر خواهید داشت. به این صورت می توانید با اتوبوس به سمت مرز رفته و از آنجا دوباره با اتوبوس‌ های مخصوص به کربلا بروید. انتخاب این روش سبب می شود که یک سفر ارزان و کم هزینه تر را تجربه کنید.

همچنین می توانید با استفاده از تورهای زمینی یا تور ارزان کربلا نیز سفری بسیار مقرون به صرفه داشته باشید. مورد بعدی محل اقامت می باشد. برای محل اقامت در کربلا هتل های مختلفی وجود دارند که شما می توانید از درجه های وی آی پی و تا درجه های پایین را انتخاب کرده و در آنجا سکونت گزینید. همچنین می توانید درون حسینیه رفته و در آنجا اقامت کنید. طبیعتا هرچه کیفیت محل اقامت شما پایین تر باشد شما باید هزینه کمتری نیز بپردازید. اگر از هتل‌ های وی آی پی استفاده کنید باید هزینه بالایی را نیز برای آن ها پرداخته و سفرتان بسیار گران تر تمام می شود.

می‌ توان گفت عمده هزینه‌ ای که افراد برای سفر به کربلا باید بپردازند هزینه بلیط و محل اقامت می باشد. برای سفر ارزان به کربلا میتوانید سایت را به صورت روزانه چک کرده یا به ما پیام دهید برای تور لحظه آخری کربلا به این صورت می‌ توانید هتل های با کیفیت خوب را بر روی تور خود با قیمت بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه تر تجربه نمایید.

 

نحوه سفر ارزان به کربلا

بیشتر بخوانید: بهترین سوغات کربلا

 

آیا تعداد روزهای اقامت نیز بر روی هزینه سفر به کربلا تاثیر می گذارد؟

می توان گفت تعداد روزهای اقامت شما در شهر کربلا نیز یک عامل بسیار مهم و تاثیرگذار بر روی قیمت نهایی می باشد. هرچه تعداد روزهای اقامت شما بیشتر باشد شما باید هزینه بیشتری نیز برای هتل و محل اقامت خود بپردازید. همچنین در کنار آن باید هزینه خورد و خوراک، هزینه رفت و آمد خود را نیز محاسبه کرده و بر روی هزینه کلی سفر تان قرار دهید. پس هر چقدر تعداد روزهای خود را افزایش دهید می‌ توانید سفری گرانتر در پیش داشته باشید‌. پس بهتر است تعداد روزهای کم تری را برای سفر به کربلا انتخاب کنید که بتوانید به صورت مفید و مختصر به زیارت پرداخته و از شهر زیبا و معنوی کربلا دیدن نمایید.

 

هزینه خورد و خوراک یک نکته بسیار مهم و قابل تامل

میزان هزینه خورد و خوراک نیز می‌ تواند بر روی قیمت نهایی سفر شما تاثیرگذار باشد. اگر شما در هتل های باکیفیت اقامت کنید معمولا می‌‌ توانید صبحانه و ناهار خود را در این هتل‌ ها میل کرده و نگرانی در این زمینه نداشته باشید. زیرا این هزینه بر روی هزینه اقامت شما دریافت می‌ شود. اما اگر در هتل معمولی اقامت گزینید باید هزینه صبحانه و ناهار را خودتان به تنهایی بپردازید. البته می‌ توانید از رستوران های تو راهی نیز استفاده کنید. اما در نظر داشته باشید کیفیت رستوران های کشور عراق بسیار پایین است. همچنین آب لوله کشی این کشور غیر قابل شرب می باشد. پس بهتر است برای رفع تشنگی خود حتماً از آب های معدنی و آب های پلمپ شده و دارای بسته بندی استفاده نمایید تا با مشکل در حین سفر خود مواجه نشوید.

 

سفر کم هزینه به کربلا

بیشتر بخوانید: هر آنچه که باید درباره پیاده روی اربعین بدانیم

 

جمع بندی در رابطه با این پرسش که چگونه ارزان به کربلا سفر کنیم
در مطالب بالا سعی کردیم به این پرسش که چگونه ارزان به کربلا سفر کنیم پاسخ دهیم. شما می توانید با استفاده از تور ارزان کربلا به این شهر زیبا و معنوی رفته و سفر خاطره انگیزی را تجربه نمایید. همچنین اگر می خواهید هزینه سفر خود را بسیار ارزان تر کنید و هزینه بلیط و یا هزینه اقامت نپردازید، می توانید در ایام اربعین به شهر کربلا سفر کنید. اما اگر می خواهید اقامت راحت تری داشته باشید می‌ توانید در ماه های دیگر سال با استفاده از تورهای مخصوص این کار را انجام دهید‌. شما می‌ توانید با بر قراری تماس با کارشناسان ما یک تور بسیار قیمت مناسب و با کیفیت تهیه کرده و در کنار عزیزان تان این سفر معنوی و خاطره انگیز را تجربه نمایید. امید است با این مطالب توانسته باشید اطلاعات مفیدی در این رابطه به دست آورده باشید. همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه تور سوریه از زمان و قیمت این تور مطلع گردید.

3 1 رای
این مطلب مفید بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها