هتل آل عبود کربلا

هتل های زیادی در کربلا وجود دارد که یکی از این هتل ها، هتل آل عبود کربلا است این هتل با امکانات بسیار خوب و مجهز در خدمت زائرین گرامی میباشد. این هتل با کیفیت بسیار خوبی توانایی جلب رضایت مسافرین تور کربلا را دارد مجموعه کربلا تور۲۰ تخت را در این هتل به صورت گارانتی دارا میباشد در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی کامل این هتل بپردازیم.

خدمات و امکانات هتل آل عبود کربلا

در اتاق های این هتل امکاناتی همچون دوش، وان، سرویس ایرانی و فرنگی، یخچال، نمازخانه، تلویزیون، تهویه مطبوع موجود میباشد. خدمات چای و نسکافه بصورت شبانه روزی در لابی شیک و متوسط هتل برای خدمت زائرین عزیز مهیا میباشد. منوی صبحانه این هتل به صورت بوفه گروهی میباشد و میز سالاد نهار و شام هم به صورت بوفه گروهی باز در خدمت زائرین گرامی قرارداده خواهد شد. غذای نهار و شام به صورت با کیفیت مطابق با زائقه ایرانی طبخ و سرو خواهد شد. هرساله زائرین زیادی به دلیل سطح بالای کیفی درا این هتل مستقر میشوند و هرکدام به گونه ای رضایت مندی خود رو اعلام کرده اند که باعث شده سالهای طولانی گروه زیارتی کربلا تور با هتل ال عبود شهر کربلا همکاری مداوم و مکرر داشته باشد. چرا که رضایت زائرین از اولویت های گروه کربلا تور میباشد. نمای حرم مطهر سالار شهیدان از این هتل فضای رستوران هتل را دلچسب تر کرده که به رستوران این هتل زیبایی میبخشد. پیشنهاد میکنیم برای اطلاع از شرایط تور اقساطی کربلا کلیک کنید.

خدمات و امکانات هتل آل عبود کربلا

آدرس هتل آل عبود

این هتل واقع در شارع شهدا می باشد و تا حرم امام حسین ع ۵ دقیقه فاصله دارد که این خیابان از نظر شلوغی از شلوغی کمتری برخوردار است. شرکت کربلا تور با در نظر گرفتن بهترین هتل های کربلا و نجف توانسته جز بهترین ها باشد برای رزرو این هتل با شماره تماس ۰۲۱۳۳۸۱۵۶۰۹ یا ۰۹۱۹۱۲۵۱۶۱۲ تماس بگیرید.

 

هتل های پیشنهادی

2 1 رای
این مطلب مفید بود؟