قیمت تور کربلا هوایی 3 و 4 روزه

اگر قصد زیارت عتبات عالیات را دارید باید از هزینه‌ های آن مطلع شوید به طور مثال قیمت تور کربلا هوایی 3 و 4 روزه چه قدر میباشد. قیمت تور کربلا متفاوت است و با توجه به شرایط و کیفیت خدمات ارائه شده به زائران مشخص می ‌شود.

قیمت تور کربلا هوایی 3 و 4 روزه

سفری سریع و راحت با تور کربلا هوایی 3 یا 4 روزه

بسیاری از متقاضیان خدمات تور کربلا مایلند در سریع‌ ترین زمان ممکن و به راحتی خود را به کربلا برسانند. تور کربلا هوایی 4 روزه این نیاز را به خوبی پاسخ می ‌دهد. شما می ‌توانید تور کربلا هوایی 3 روزه یا 4 روزه را در ایام مختلف سال رزرو کنید. در بعضی از ایام سال تعداد کسانی که از تورهای هوایی استفاده می‌ کنند با افزایش مواجه می ‌شود. به طور مثال بسیاری از زائران علاقه مندند حرم امام حسین علیه السلام و حضرت ابوالفضل علیه السلام را در مناسبت ‌های مذهبی زیر زیارت کنند:

  • دهه اول ماه محرم
  • دهه دوم ماه محرم
  • اربعین حسینی
  • عید غدیر خم
  • عید سعید قربان
  • شب‌ های قدر
  • دهه دوم ماه صفر
  • دهه سوم ماه صفر
  • ایام شهادت و ولادت ائمه اطهار علیهم السلام

در این مناسبت ‌ها هزینه سفر هوایی کربلا بالا می ‌رود. به همین دلیل طبیعی است که قیمت تور کربلا هوایی 4 روزه هم افزایش پیدا کند. ناگفته نماند که کربلای معلی فاقد فرودگاه است. بنابراین برای رفتن به این شهر نمی ‌توان از پروازهای مستقیم استفاده کرد. مقصد پروازهایی که برای تور کربلا در نظر گرفته می ‌شود شهرهای دیگر عراق مانند نجف و بغداد است. زائران بعد از رسیدن به این شهرها می ‌توانند با خودرو به کربلا بروند.

بهترین زمان برای تور هوایی 4 روزه کربلا

تعیین بهترین زمان برای رزرو تور کربلا بستگی به این دارد که شما ترجیح بدهید در چه شرایطی به زیارت اماکن مقدس بروید. ممکن است بخواهید زمانی را برای زیارت انتخاب کنید که جمعیت زیاد زائران باعث آزار و اذیتتان نشود و بتوانید با خیال راحت حرم ‌های مطهر را زیارت کنید. در این صورت بهتر است از سفر به کربلا در ایام ماه محرم و عید نوروز خودداری کنید. برای بعضی از زائران شرایط آب و هوایی بسیار مهم است و مایلند زمانی به زیارت کربلا مشرف شوند که آب و هوای آن در بهترین وضعیت قرار دارد. به این دسته از زائران توصیه می ‌شود تور کربلا را در فصل بهار یا پاییز رزرو کنند.
بدون شک قیمت خدمات تور کربلا یکی از مهم ‌ترین موضوعاتی است که مورد توجه متقاضیان زیارت کربلا قرار می ‌گیرد. در فصل گرما تعداد کسانی که قصد دارند برای زیارت به شهرهای مذهبی عراق سفر کنند کم می‌ شود. قیمت بلیط تور هوایی کربلا در این موقع از سال نسبت به فصل پاییز و زمستان کمتر است. بنابراین برای صرفه جویی در هزینه ‌های سفرتان می توانید در فصول گرم راهی کربلا شوید.

بهترین زمان برای تور هوایی 4 روزه کربلا

مزیت تور هوایی کربلا 4 روزه نسبت به تور زمینی

قیمت خدمات تور کربلا هوایی در مقایسه با تورهای زمینی بیشتر است اما سفر به کربلا با هواپیما مزایایی دارد که باعث می ‌شود بسیاری از زائران از آن استقبال کنند. سفر هوایی رفت و برگشت تور کربلای معلی حداکثر ۵ ساعت زمان می ‌برد. زائران می ‌توانند راحت ‌تر و با صرف مدت زمان کمتر به زیارت عتبات عالیات مشرف شوند. اما اگر بخواهید با تور زمینی به زیارت بروید باید بیشتر از ۲۴ ساعت در راه باشید. سفر در چنین شرایطی برای بسیاری از افراد مخصوصا بیماران و سالخوردگان سخت و طاقت فرساست.

استعلام قیمت تور کربلا هوایی 4 روزه

کربلا تور در راستای روانسازی تور کربلا برای آن دسته از عزیزان که نمی‌توانند تور کربلا را در ۸ روز سفر کنند اقدام به برگزاری تور های چهار شبانه روز می‌کند که به این صورت می‌ باشد که شما با ثبت نام و قرارداد با شرکت کربلا تور اجرای تور به این صورت می‌شود که شما با کاروان‌ها به صورت هوایی که ورودشان در نجف اشرف می‌ باشد و دو شب اقامت در هتل‌ های طرف قرارداد شرکت کربلا تور خواهید داشت. برنامه زیارت دوره به این صورت می‌باشد که شما طبق برنامه‌ ریزی مدیر در نجف از اماکن متبرک و دوره که شامل مسجد سهله اعظم و مقام‌ های واقع در این مکان متبرک دیدن می‌کنید و بعد به مسجد کوفه می‌روید و از زیارات مسجد کوفه و اعمال آن بهره‌مند می‌شوید در این دو روز که در نجف هستید چندبار با مدیر کاروان به حرم امیرالمومنین علیه السلام می‌روید و در روز سوم از شهر نجف خارج می‌شوید و به کربلا به همراه گروه مشرف می‌شوید و دو شب اقامت در کربلا دارید بیشتر توصیه می‌شود روزهای وسط هفته را برای سفرهای چهار شب انتخاب کنید به دلیل اینکه شب جمعه کربلا باشید ولی در کل اگر این روزها را انتخاب کنید قیمت بالاتری نسبت به روزهای دیگر داره چون بلیط برگشت گرانتر می‌شود و باید ما متفاوت آن را پرداخت کنید بلیط‌های برگشت در روزهای جمعه و شنبه گرانتر می‌باشد در کل تورهای ۴شب ترانسفر برگشت شما انفرادی می‌شود و خود شما باید مسیر کربلا تافرودگاه را طی کنید و اگر سه‌ شنبه را انتخاب کنید برای سفر می‌توانید با گروه‌های شنبه ما برگردید و در صورت جا بودن بدون هزینه کربلا تا فرودگاه بیاییم تورهای چهار روزه زمینی هم اجرا می‌شود که جزو تور های سخت محسوب می‌شود.

استعلام قیمت تور کربلا هوایی 4 روزه

جدول قیمت تور هوایی 3 و 4 روزه کربلا

نوع پرواز
تاریخ رفت
هتل کربلا
هتل نجف
برنامه تور
قیمت
1402/11/14
دو سر هوایی
راهب
برج الاماره
2 شب نجف 2 شب کربلا
13.500.000
1402/11/18
دو سر هوایی
راهب
برج الاماره
2 شب نجف 2 شب کربلا
16.500.000
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
4.7 3 رای ها
این مطلب مفید بود؟