تور کربلا هوایی از تهران

تور کربلا هوایی از تهران، بهترین راه برای سفر به عراق و زیارت عتبات عالیات است. در این تور تمام خدمات و امکانات لازم برای زائرانی که دوست دارند با تأمل کافی و در شرایطی مناسب به زیارت قبور مطهره در کربلا و دیگر شهرهای زیارتی عراق بپردازند، مهیا شده است. بنا بر هدف شما از سفر، مدت زمان مورد نظر، میزان بودجه‌ای که در اختیار دارید و… تورهایی با شرایط گوناگون در نظر گرفته شده‌اند. در ادامه شما را با جزئیات مربوط به تور هوایی کربلا از تهران بیشتر آشنا خواهیم کرد. پیشنهاد میکنیم تا شرایط تور اقساطی کربلا را بخوانید.

تور کربلا هوایی از تهران، فرصتی برای زیارت در چندین شهر

درست است که این تور، با عنوان تور کربلا شناخته می‌شود، اما در واقع یک تور جامع برای بازدید از چند شهر زیارتی عراق، یعنی کربلا، نجف، کاظمین و سامرا است. البته برنامه این بازدید با توجه به نوع تور و مدت زمان آن متفاوت است. برای مثال ممکن است یک تور شامل 4 شب اقامت در کربلا، 2 شب اقامت در نجف و یک شب اقامت در کاظمین باشد و در توری دیگر، مدت اقامت در نجف و کربلا، هر کدام سه شب در نظر گرفته شده باشد. همچنین ترتیب سفر به شهرها در تورهای مختلف، متفاوت خواهد بود. البته هنگام ثبت نام، اطلاعات مهم در این خصوص در اختیار شما گذاشته خواهد شد.

تور کربلا هوایی از تهران

نجف، اولین مقصد تور هوایی کربلا

یک نکته مهم درباره تور کربلا هوایی از تهران و سایر شهرها این است که هیچ پرواز مستقیمی از ایران به کربلا وجود ندارد. با این حساب درست است که تور، تور هوایی کربلا نامیده می‌شود، اما در واقع مقصد اول معمولاً شهر نجف و در مواردی نیز بغداد است. این پرواز حدود یک ساعت و نیم زمان خواهد برد. بعد از آن، طبق برنامه‌ای که از پیش تعیین شده است، شما از طریق زمینی به کربلا سفر خواهید کرد. همان‌طور که می‌دانید برنامه تور ها با یک دیگر متفاوت است اما اکثر آنها به زیارت های زیر را دارند.

  • زیارت بارگاه حضرت علی (ع) و همچنین بازدید از مسجد سهله، قبرستان وادی السلام، مسجد کوفه، مقبره میثم تمار و مختار ثقفی در نجف
  • زیارت حرم مطهر امام حسین (ع) و حرم حضرت عباس، زیارت بارگاه حضرت علی اکبر (ع)، زیارت مقام امام زمان، بازدید از نهر علقمه، تل زینبیه و کف العباس در کربلای معلی
  • زیارت حرم امام جواد (ع) و امام کاظم (ع) در کاظمین
  • زیارت حرم امام حسن عسکری (ع)، امام هادی (ع) و زیارت مزار مادر امام زمان (نرجس خاتون) در شهر سامرا

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در تور هوایی کربلا

مهم‌ترین مدارکی که برای ثبت نام در تور کربلا هوایی از تهران نیاز خواهید داشت، پاسپورت با حداقل 6 ماه اعتبار و ویزای ورود به کشور عراق است. البته خوشبختانه در سال‌های اخیر برای سفر هوایی به عراق نیازی به اخذ ویزا نیست. با این حال بهتر است هنگام ثبت نام در تور با کارشناس مربوطه در این مورد صحبت نمایید.

هزینه تور کربلا هوایی از تهران با توجه به تعداد روزهای تور و زمان آن متفاوت است. به عنوان مثال اگر به دنبال تور ارزان کربلا هستید، در زمانی به جز ایام خاص مانند محرم و اربعین، برای خرید تور اقدام کنید.
اگر می‌خواهید سفر آسان‌تری داشته باشید، بهتر است فصل‌های پاییز و زمستان را برای تور کربلا انتخاب کنید.
زیارت مرقد امام حسین و بارگاه حضرت علی (ع) می‌تواند تجربه‌ای به یاد ماندنی در تمام عمر شما باشد، به این شرط که سفری راحت و مناسب داشته باشید. برای انتخاب تور مناسب و مقرون به صرفه بهتر است از چند هفته قبل از سفر اقدام کنید و از مشورت با کارشناسان بهره ببرید.

شرایط و مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در تور هوایی کربلا

شرایط تور کربلا هوایی از تهران

شرکت کربلا دور در راستای اجرای تور کربلا هوایی از تهران اجرای تورهای هوایی به صورت منظم همه روزه اجرا دارد که در فرودگاه امام خمینی پرواز انجام می‌شود و زائرین از ترمینال به سوی نجف می‌روند که البته بستگی به اجرای تور دارد که بیشترین پروازها به شهر مقدس نجف می‌باشد که اغلب تورها هوایی ۸ روزه باشد که شرکت کربلا تور مجری تور کربلا هوایی 3 و 4 روزه میباشد تورهای ۸ روزه اصولاً دو شب در نجف یا سه شب در نجف و یا ۴ یا ۵ شب در کربلا می‌باشد که تورهای سه روزه یک شب در نجف و دو شب در کربلا و تورهای چهار روزه دو شب در نجف و دو شب در کربلا می‌باشد در کل تورهای ۸ روزه به محض ورود به نجف مسافرین به هتل می‌روند اتاق‌ها را تحویل می‌گیرند.

مکان های مورد زیارت در تور کربلا هوایی از تهران

بعد از برنامه‌ریزی مدیر گروه برای انجام زیارات به حرم امیرالمومنین ع تشریف می‌برند زائرین باید پیرو مدیر کاروان باشند و با مدیر کاروان هماهنگ باشم و در نظر داشته باشند که تایم مورد نظر هم برای صرف شام و هم برای برنامه‌های زیارات سهله و کوفه در سر تایم مورد نظر در لابی هتل آماده باشند بعد از اتمام اقامت در نجف اشرف به سوی کربلا می‌روید و در آنجا ۵ شب اقامت دارید که به محض ورود به هتل اتاق‌ها تحویل می‌شود و زائرین را بعد از استراحت با مدیر کاروان به سوی حرم می‌روند اینجا مدیر کاروان برنامه‌های زیارت دوره را انجام می‌دهد که شامل طرح زینبیه خیمه‌گاه مقام علی اکبر و علی اصغر و باغ امام جعفر صادق و دیگر اماکن و یک روز هم که کلاً برای سامرا و کاظمین در نظر گرفته شده است آن هم بنا به تشخیص مدیر کاروان که به فصل و شرایط کشور عراق بستگی دارد که به این صورت می‌شود شما بعد از خروج از هتل قبل از اذان صبح و نماز صبح را در طفلان مسلم می‌خوانید و بعد از صرف صبحانه به سمت کاظمین حرکت می‌کنید لازم به توضیح است که این روز غذا به صورت سفری توضیح می‌گردد و به شهر مقدس کاظمین می‌رسید و زیارات و نماز را می‌خوانید و بعد از ناهار به سامرا می‌روید و در آنجا دو ساعت زیارت و نماز را می‌خوانیم و در آخر هم به حرم سید محمد عموی امام زمان می‌روید و به کربلا برمی‌گردید و در آخرین روز در کربلا حضور دارید و در پایان به فرودگاه می‌آید به همراه مدیر کاروان به سمت تهران شرکت کربلا با اجرای منظم تور کربلا هوایی از تهران توانسته جز بهترین ها باشد.

قیمت تور کربلا هوایی از تهران

تاریخ و قیمت تور کربلا هوایی از تهران

نوع پرواز
تاریخ رفت
هتل کربلا
هتل نجف
برنامه تور
قیمت
1402/10/16
دو سر هوایی
قصرالدره
بوستان
5شب کربلا 2 شب نجف 1شب کاظمین و سامرا
11.390.000
3.5 2 رای ها
این مطلب مفید بود؟