هتل اسطوره نجف

هتل اسطوره نجف هتل با درجه کیفیت الف و امکانات مناسب و فاصله کم تا حرم حضرت علی به یکی از هتل های مناسب برای زائران تور کربلا می باشد. این هتل میتواند اقامت خوبی را برای شما به ارمغان بیاورد.

خدمات هتل اسطوره نجف

از ویژگی های این هتل می توان به اتاق های تمیز امکانات کامل، پرسنل خوش برخورد اشاره کرد. مسافران با اقامت در هتل اسطوره با امکاناتی از جمله وای فای رایگان، سیستم تهویه مطبوع در اتاق و لابی سرمایش و گرمایش، یخچال، چای‌ ساز، قهوه‌ ساز، کمد در اتاق ها و نیز سشوار و لوازم بهداشتی، تلفن، ماهواره و اتاقهای با اندازه استاندارد، پذیرش ۲۴ ساعته و نظافت روزانه اتاق ها لابی مجلل و رستوران مجزا اشاره کرد.


هتل اسطوره هتل نسبتاً بزرگی است است و در ۹ طبقه ساخته شده این هتل دارای ۲۸۰ تخت می باشد که اتاق ها مجهز به توالت فرنگی و و توالت ایرانی بوده و اتاق های شرقی هتل مشرف به صحن نجف می باشد.

خدمات هتل اسطوره نجف

موقعیت هتل اسطوره

این هتل واقع در شارع السور مقابل الکراج متعدد الطوابق میباشد که تا حرم 800 متر فاصله دارد همچنین شما میتوانید با پیاده روی نزدیک به 5 الی 8 دقیقه به زیارت بروید. این هتل از سمت چپ به صافی صفا می رسد و سمت راست به وادی السلام و مقبره هود و صالح علیه السلام نزدیک میباشد از این‌ رو زائران برای رسیدن به حرم امام علی علیه السلام می توانند از هر دو طرف به سمت حرم حرکت کنند که نشان دهنده موقعیت مکانی نسبتا خوب این هتل می باشد.


اگرچه روی هتل اسطوره ۵ ستاره خورده است اما امکانات هتل نسبت به هتل های ۵ ستاره واقعی مانند هتل قصر الدر نجف کمتر بوده و در صورتی که سطح انتظار از این هتل در حد هتل چهار ستاره باشد با توجه به اینکه مانند یک هتل نوساز به طور کامل از نو ساخته شده و با توجه به رفتار حرفه‌ای کارکنان هتل و امکانات مناسب هتل است که می تواند رضایت زائران را جلب نماید. برای دیدن تور کربلا هوایی هتل 5 ستاره و تور سوریه کلیک نمایید.

 

همچنین بخوانید:

. هتل دره العباس کربلا

. هتل در قصر الکاظمیه کربلا

. هتل الهنون کربلا

3.4 7 رای ها
این مطلب مفید بود؟