هتل جارالامیر نجف

هتل جارالامیر نجف هتلی خیلی نزدیک به حرم و چهار ستاره می‌باشد که این هتل به تازگی افتتاح شده این هتل دارای 10 طبقه میباشد شما میتوانید این هتل را برای سفر کربلا خود رزرو نمایید همچنین با مراجعه به صفحه اصلی سایت میتوانید از قیمت تور کربلا مطلع شوید.

امکانات هتل جارالامیر نجف

این هتل دارای ۱۰ طبقه میباشد و ۲۰۰ اتاق دارد با ظرفیت‌ های دو تخته، سه تخته، چهار تخته و پنج تخته همه اتاق‌ها دارای تلویزیون ال سی دی، سرویس بهداشتی، که شامل دستمال حوله از امکانات هتل می‌باشد و از معدود هتل‌هایی می‌باشد که اجازه صبحانه خوردن در اتاق را دارید. اتاق ها همه با استاندارد و طراحی عالی و نور کافی و دلباز می‌باشد که از مجموعه هتل‌های قصر الدر نجف می‌باشد و صاحب هتل جار الامیر و هتل قصرالدر که هتلی بین المللی است یکی است همچنین از دیگر ویژگی‌های این هتل میتوان به اتاق های به طرف حرم امیر المومنین ع اشاره کرد این هتل دارای نظافت ۲۴ ساعته می‌باشد و امکان میل صبحانه در اتاق وجود دارد و از دیگر امکانات این هتل میتوان به آسانسور و امکانات ویژه معلولین پارکینگ اشاره کرد. هتل جارالامیر یک حسینیه زیبا در طبقه هشتم دارد که مشرف به حرم امیرالمومنین می‌ باشد.
رستوران هتل بوفه باز می‌باشد و از انواع غذاهای متنوع و لذیذی برخوردار می‌باشد که کاملاً با ذائقه ایرانی در این هتل رعایت شده منوی غذا می‌توانید به انواع سوپ‌ها دسرها نوشیدنی‌های مجاز سرد و گرم نام برد قوانین هتل 14 ورود و ساعت 12 خروج  و ورود حیوانات ممنوع می‌باشد.

امکانات هتل جارالامیر نجف

آدرس هتل جارالامیر نجف

این هتل در نجف خیابان زین العابدین رو به روی هتل قصر الدر نجف قرار دارد. شرکت کربلا تور توانسته در کشور عراق هتل‌های ارزان و تمیز و وی‌آی‌پی و در خور شان زائر ایرانی فراهم نماید در اختیار هم‌ وطنان قرار دهد شرکت کربلا تور در این هتل گارانتی شناور دارد و شما می‌توانید با تماس به شماره‌های 09129154066و یا شماره ثابت02133815609 رزرو انجام دهید هم به صورت انفرادی و هم به صورت گروهی، گروه کربلا تور مفتخر است به اجرای منظم همه روزه تور کربلا نجف رزرو هتل در همه ساعات شبانه روز شماره پاسخگوی شبانه روزی 09191251612 می‌باشد.

2.8 4 رای ها
این مطلب مفید بود؟