هتل دلفا کربلا

هتل دلفا کربلا هتلی با درجه کیفی الف در فاصله 530 متری از حرم حضرت عباس می باشد در مورد این هتل باید گفت که هر چند بر روی این هتل ۴ ستاره قرار گرفته اما نسبت به هتل های ۴ ستاره بین المللی نسبتاً هتل پایین تری است و انتظاری که از این هتل زائران باید داشته باشند هتلی تمیز و نزدیک به حرم میباشد.

 

معرفی خدمات هتل دلفا کربلا

این هتل در ۷ طبقه ساخته شده که دارای ۳۶ اتاق دوتخته ۱۸ اتاق سه تخته پنج باب اتاقه ۴ تخته و سه باب پنج تخت و دو سانسور می باشد هتل نسبتا بزرگی است
از امکانات این هتل میتوان به تلویزیون صفحه تخت در اتاق نظافت روزانه حمام دمپایی سرویس بهداشتی فرنگی تهویه مطبوع یخچال سشوار هتلی کله اضافه لوازم بهداشتی و وای فای رایگان در اتاق و لابی مینی بار سیستم لاندری و خشکی و غیره اشاره کرد.

معرفی خدمات هتل دلفا کربلا

موقعیت و آدرس هتل دلفا

این هتل در شارع رقمی و در سمت حرم حضرت عباس علیه السلام قرار گرفته است. هتل هایی که در اطراف هتل دلفا می باشد می توان به هتل الریان هتل ابراج و هتل نهر الجنه و هتل جرش نام برد چون هتل مسیر مستقیم به حرم ندارد باید از حرم حضرت ابوالفضل ع وارد شارع فرات شوید و تا انتهای خیابان و بعد به شارع باب الخان وارد شوید و در مسیر هتل برج صفا و هتل شرق الاوسط را می توانید ببینیم و در انتهای باب الخان بعد از سیطره از خیابان عبور کرده و از همان خیابان اصلی تابلوی بزرگ هتل قابل مشاهده میباشد. از نکات خوب این هتل این است چون ساختمان هتل بزرگ و تابلو بزرگ است تقریباً از همه جا معلومه و زائرین کمتر گمراه شده که آن را به آسانی پیدا میکنند جهت رزرو این هتل با شرکت کربلا تور تماس بگیرید چون تعداد 5 اتاق از این هتل در گارانتی میباشد.

3 2 رای ها
این مطلب مفید بود؟