همه چیز در مورد سیم کارت عراقی

بهترین روش ارتباط از عراق با ایران سیم کارت های اعتباری عراقی می باشد این سیم کارت ها توسط سه شرکت آسیاسل و زین و کورک تلکام ارائه می شود و تفاوت آنها در قیمت و میزان شارژ اولیه است برای صرفه جویی در شارژ آن بهتر است شماره آن را به ایران دهید و بخواهید از ایران با شما تماس بگیرند.

برای دریافت اطلاعات تور کربلا کلیک نمایید.

 

سیم کارت عراقی

 

شرایط استفاده از سیم کارت عراقی

باید توجه داشت سیم کارت های اعتباری دارای تاریخ مصرف محدود می باشد و بعد از اولین تماس تا ۱۵ روز فعال است.حتماً در هنگام خرید سیم کارت را تست کنید و مانده اعتبار آن را چک بفرمایید.
در ایام عادی سال امکان استفاده از سیم کارت های ایرانی در عراق وجود دارد اما به سه دلیل پیشنهاد می شود در ایام اربعین از سیمکارت های ایرانی استفاده نکنید.

 

تعرفه های سیم کارت های آسیاسل

تعرفه های سیم کارت های آسیاسل

اول اینکه در ایام شلوغ ویژه اربعین ترافیک تماس ها زیاد است امکان سرویس دهی و رومینگ دچار اختلال می شود.
دوماً در صورت استفاده از سیم کارت ایرانی در کشور عراق علاوه بر هزینه محاسبه رومینگ برای شما هزینه تمام تماس هایی که با شما گرفته میشود به حساب شما محاسبه می شود و برای کسانی که از ایران با شما تماس میگیرند هزینه تماس داخلی ایران محاسبه می شود.

 

تعرفه های سیم کارت های زین

تعرفه های سیم کارت های زین

سوم با سیمکارت های عراق می توانید با هزینه کمتر تماس های داخلی عراق با سایر دوستان و همراهان و مراکز استراتژی را داشته باشید.

با این حال پیشنهاد میشود سیم کارت های ایرانی هم از همراه خود داشته باشید تا در مواقع ضروری و عدم پیدا کردن سیمکارت عراقی از آن استفاده کنید البته باید بدانید نه تنها برای تماس بلکه برای دریافت تماس هم باید حداقل ده هزار تومان شارژ داشته باشید برای تماس از ایران با سیم کارت های عراقی باید شماره ۰۰۹۶۴ را اضافه و ابتدای شماره همراه عراق استفاده کنید.

 

تعرفه های سیم کارت های کورک تلکام عراقی

تعرفه های سیم کارت های کورک تلکام

 

اینترنت تلفن همراه در کشور عراق

اگر بخواهید اینترنت سیم کارت های عراقی را فعال کنید باید بسته های اینترنتی برای سیم کارت عراقی تهیه کنید تا از طریق اپلیکیشن ها بتوانید با ایران در ارتباط باشید این در صورتی است که اگر به اینترنت همیشگی احتیاج نداشته باشید تمامی هتل ها در کشور عراق دارای اینترنت رایگان وای فای هستند و می توانید با اپلیکیشن ها تماس تصویری یا صوتی برقرار کنید در زیر برای شما جدول کدهای دستوری و هزینه های سیم کارت ها را برای شما اعلام خواهیم کرد.

 

چگونه در عراق سیم کارت تهیه کنیم؟

اگه از راه هوایی وارد کشور عراق میشوید به محض ورود در فرودگاه شما با نمایندگی های سیم کارت عراقی مواجه می شوید که همه دارای باجه می باشند و از نظر معتبر بودن مورد تایید هستن ولی توصیه نمی شود از اونجا خرید کنید مگر اینکه ناچار باشید چون مبلغ بسیار گران هست ولی به محض خروج از فرودگاه وارد شهر مقدس نجف که به شوید تقریبا در همه جا نمایندگی های معتبر وجود دارد ولی کلا ما توصیه میکنیم که فقط از نمایندگی اصل واقع در بنات الحسن خیابان شارع رسول نرسیده به سیطره از مغازه کوچکی که معتبر و نرخ خیلی خیلی مناسب تری دارد به نام ابو علی که مرد با اخلاق و مسلط به زبان فارسی و منصف است و ما ایشان را پیشنهاد میکنیم در ضمن پول ایرانی هم قبول میکند.
و اما اگر زمینی وارد عراق شدید میتوانی از همون داخل مرز ایران یعنی در پایانه مرزی تهیه کنید و در کل اونجا هم با دلال طرف میشیم فقط باید به محض خرید سیم کارت را از همه نظر تست کنید هم از نظر شارژ هم از نظر اعتبار در کل دیده شده که افراد سود جوی سیم کارت های تاریخ گذشه دارن که هیچ گونه اعتبار و قابل استفاده نیست چون زمان شون گذشته به مردم میفروشن ولی آدم سالم به هم درمیانشون هست که سیم کارت با تست میفروشن ولی باز اونجا هم قیمت بالایی به فروش میرسد در کل توصیه میشود که از جای معتبر خرید کنید.

 

تهیه سیم کارت عراقی

بخوانید: تور کربلا هوایی هتل 5 ستاره

 

نمایندگی های سیم کارت در کربلا

و اما در کربلا کجا میتوان به نمایندگی های سیم کارت عراقی مراجعه کرد بهتری جا که در کربلا باید دنبال سیم کارت گشت میتوان به بازار باب قبله ابوالفضل ع بعد از میدان مشک نرسید به خیابان جمهوری سمت چپ که کلا موبایل سیم کارت و لوازم جانبی میفروشن مراجعه شخص خاصی را در کربلا معرف نداریم ولی کربلا از نظر گستردگی سیم کارت بهتر از نجف می‌باشد فقط از چند مغازه سوال بفرماید
نکته مهمتر از خرید سیم کارت این است که شارژ اینترنت بخریم یا شارژ مکالمه از نظر من به شخصه اینترنت چون هم میتوانن از ایران با شما تماس بگیرن و هم چون اینترنت سرعت بالایی دارد از واتساب یا ایمو استفاده کنید یا و تصویری در بین الحرمین تماس بگیرید که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

 

3.6 9 رای ها
این مطلب مفید بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها