هتل ضیوف الحمزه کربلا

هتل ضیوف الحمزه کربلا یکی از هتل های ۳ ستاره و سطح متوسط و تقریباً نزدیک به حرم میباشد شما میتوانید در ادامه معرفی این هتل را مطالعه نمایید همچنین برای رزرو تور کربلا میتوانید با شماره های قرار داده شده تماس حاصل فرمایید.

خدمات و امکانات هتل ضیوف الحمزه کربلا

این هتل دارای امکاناتی از جمله رستوران بزرگ ، تهویه عالی ، لابی مجزا آسانسور مجهز و تلویزیون و ال سی دی دار صندوق امانات، دسترسی برای سالمندان و معمول معلولان و جایگاه و اتاق سیگار، اینترنت کامل رایگان در اتاق و لابی قوانین این هتل به این شکل میباشد که زمان ورود ساعت ۱۴ و زمان خروج ساعت ۱۲ می باشد که این هتل به این قانون پایبند می باشد و در این هتل هیچگونه امکان ورود حیوانات خانگی نمی باشد این هتل دارای اتاق‌های دو تخته سه تخته چهار تخته و پنج تخته میباشد اتاق ها، اتاق ها دارای سرویس مجزا، فرنگی وایرانی،حمام ، با کمد و رخت آویز میز و کاناپه و جای برای نماز همراه فرش و موکت دارد .

آدرس هتل در کربلا

فاصله هتل تا حرم، فاصله این هتل تا حرم آقا امام حسین علیه السلام 4دقیقه می باشد که در گوگل مپ داده شده برای رسیدن تا حرم سیدالشهدا حدود 900 متر می باشد و از شارع سدره وارد بین الحرمین یا حر م امام حسین ع شوید. 

شارع سدره از خیابان های معروف کربلا که در ضلع شمال حرم امام حسین ع قرار دارد مسیر دیگر این هتل از شارع شهدا می باشد که از طرف راس الحسین ع وارد حرم می شوید از هتل های نزدیک به این هتل می توان هتل برج السفیر، هتل قصرکاظمیه و هتل الماس اشاره کرد.
شمابرای رزرو این هتل فقط به صورت گروهی می توانید با همکاران ما در شرکت کربلا تور تماس بگیرید چون شرکت کربلا تور اغلب هتل های کربلا و نجف گارانتی دارد و از نظر قیمت، قیمت مناسب تری به عزیزان زائر ارائه می دهد، جهت اطلاع از تور کربلا یا هتل های کربلا و نجف با شماره های ۰۹۱۹۱۲۵۱۶۱۲ پاسخگویی شبانه روزی و یا با شماره ۰۲۱۳۳۸۱۵۶۰۹ تماس حاصل فرمایید

حکایت باب السدره

دوره هارون الرشید، کنار مزار امام حسین‏ «ع‏» درخت‏ سدری وجود داشت که هم نشانه‏ای برای زائران و مسافران بود و هم سایه‏بانی‏ برای آنها. هر کسی می خواست آدرس بارگاه اباعبدالله ع را بدهد از دور به آن درخت اشاره می کرد و می گفت بایستی به آنجا بروی. اما دشمنان اهل بیت (ع) برای از بین بردن آثار و نشانه های بارگاه اباعبدالله (ع) دستور به بریدن آن درخت دادند

3.3 3 رای ها
این مطلب مفید بود؟