هتل در قصر الکاظمیه کربلا

هتل در قصر الکاظمیه کربلا از هتل های وی آی پی  کربلا است اگر دقیق تر بخواهیم در مورد این هتل بگوییم باید بگوییم که این هتل بهتر از یک هتل 4 ستاره و پایین تر از یک هتل پنج ستاره میباشد یا به عبارتی دیگر بهتر از هتل های میان رده و بالا رده و پایین تر از هتل بارون کربلا و هتل ریحان کربلا قرار میگیرید. یکی از هتل هایی که ممکن است در تور کربلا هوایی هتل 5 ستاره به اقامت در آن بپردازید همین هتل میباشد.

خدمات هتل در قصر الکاظمیه کربلا

وعده غذایی این هتل به صورت سلف سرویس میباشد و دارای سه وعده غذای سلف سرویس به صورت بوفه میباشد از جمله امکانات این هتل علاوه بر غذای سلف سرویس اینترنت رایگان خشکشویی و لاندری سیستم تهویه مطبوع و کولر گازی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، صندوق امانات اتاق های استاندارد واقعی و نورگیر بزرگ، آسانسور، سونا و جکوزی، اتاق ماساژ، بدنسازی، اتاق چمدان، اطفا حریق کافی شاپ و رستوران بین المللی فروشگاه پذیرش 24 ساعته و سایر امکانات یک هتل استاندارد بین المللی میباشد.

 

آژانس زیارتی کربلا تور دارای 20 تخت گارانتی در این هتل میباشد.

امکانات و خدمات هتل در قصر الکاظمیه کربلا

موقعیت مکانی هتل در قصر الکاظمیه

هتل وی ای پی در قصر الکاظمیه هتلی با استانداردهای بین المللی و دارای استانداردهای واقعی است که توانسته رضایت حداکثری مسافران را کسب نموده از نظر موقعیت مکانی این هتل واقع شده در شارع الامام حسین و در سیطره حرم امام حسین علیه السلام و در فاصله 450 متری از حرم و یکی از نزدیکترین هتل ها به حرم امام حسین به حساب می آید همچنین شما میتوانید با کمتر از 5 دقیقه پیاده روی به ورودی شارع شهدا یا باب الراس و صحن عقیله حرم امام حسین (ع) بروید.

 

همچنین کربلا تور به جز مجری تور کربلا بودن مجری تور سوریه نیز میباشد و شما میتوانید با مراجعه به صفحه تور سوریه تعرفه های ما را مشاهده نمایید.

 

هتل های معروف کربلا:

. هتل یاسمین کربلا

. هتل جواهر کربلا

. هتل جنه الحسین کربلا

. هتل لارسا کربلا

4.3 7 رای ها
این مطلب مفید بود؟