هتل اغنار نجف

هتل اغنار یکی از هتل های بسیار خوب و با کیفیت نجف اشرف میباشد که در سفر به کربلا با تور کربلا که یکی از مقاصدش سفر به نجف میباشد ممکن است شما در این هتل به اقامت بپردازید. این هتل از هتل های چهار ستاره نجف میباشد این هتل یکی از هتل های خوب و با کیفیت نجف میباشد.

امکانات و خدمات هتل اغنار نجف

هتل اغنار نجف هتلی با نمای زیبا است که دارای امکانات و خدمات بسیار مناسبی است. از لحاظ ظاهری این هتل هتلی با نمای زیبا و فضای آرامش بخشی است. اتاق هتل دارای بخش امانات، نظافت روزانه، رستوران، کافی شاپ دسترسی به اینترنت پر سرعت در لابی و اتاق ها، خدمات خشک شویی و لباسشویی که این مورد دارای هزینه اضافه میباشد، آسانسور، دارای سرویس فرنگی، وجود تاکسی در درب هتل و همچنین کارکنان حرفه ای اشاره کرد.

امکانات اتاق های هتل

همانطور که گفتیم این هتل در نزدیکی حرم مطهر واقع شده است به همین خاطر این اتاق های هتل اغنار دارای چشم انداز بسیار عرفانی و زیبای حرم میباشد. از دیگر امکانات اتاق های هتل میتوان به نظافت روزانه چیدمان زیبای اتاق، خدمات اتاق یا روم سرویس، مینی بار در داخل اتاق هتل، وجود سیف باکس، تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب، تلویزیون و تلفن در اتاق های هتل، سرویس بهداشتی و حمام تمیز در اتاق ها به همراه لوازم حمام همچنین اتاق های این هتل دارای عایق صدای دیوار و همچنین عایق صدای پنجره میباشد که به همین خاطر میتوانید در آن اقامت آرامش بخشی را تجربه کنید.

موقعیت هتل اغنار در نجف

هتل اغنار واقع شده در النجف بالاتر از تقاطع النفق در شرق حرم امام علی (ع) میباشد. فاصله این هتل تا حرم امیر المومنین (ع) 650 متر میباشد که به سادگی میتوان با 8 دقیقه پیاده روی به زیارت حرم بروید.

 

اگر که قصد دارید تا در مورد زمان برگزاری تور کربلا اطلاعات کسب کنید میتوانید به صفحه آن در سایت مراجعه فرمایید.

 

پیشنهادی برای مطالعه:

. هتل خیام نجف

. هتل قصر الدر نجف

. هتل قصر الضیافه نجف

2.8 4 رای ها
این مطلب مفید بود؟