هتل قصر الضیافه نجف

در شهر نجف هتل های زیادی وجود دارد که هر یک از آنها دارای کیفیت و امکانات متفاوتی هستند. یکی از هتل های خوب و با کیفیت که مناسب زائرین گرامی میباشد هتل قصر الضیافه نجف میباشد که ممکن است در زمان سفر به کربلا با تور کربلا زمانی که در نجف حضور دارید به اقامت در آن بپردازید ما را تا پایان همراهی کنید تا به معرفی این هتل بپردازیم.

خدمات و امکانات هتل قصر الضیافه نجف

هتل قصر الضیافه نجف از هتل های چهار ستاره در نجف اشرف میباشد. از امکانات این هتل میتوان به دارا بودن کافی شاپ و رستوران با سرو ده ها مدل غذا که شامل غذا های ایرانی نیز میشود اشاره کرد از امکانات هر اتاق میتوان به دارا بودن سرویس بهداشتی ایرانی، فرنگی، حمام و سیستم سرمایشی و گرمایشی، تلویزیون و تخت خواب اشاره کرد. از دیگر امکانات این هتل میتوان به دسترسی شما به اینترنت رایگان اشاره کرد همچنین هتل دارای آسانسور نیز میباشد.

از خوبی رستوران و کافی شاپ این هتل باید بگوییم که رستوران درون هتل قرار دارد اما کافی شاپ بر روی پشت بوم هتل قرار دارد که از آنجا میتوانید حرم امیر المومنین (ع) را ببنید.

موقعیت مکانی هتل قصر الضیافه نجف

این هتل واقع شده در شارع الامام الصادق علیه اسلام رو به روی صحن حضرت زهرا سلام الله و علیها میباشد. یکی از خوبی های این هتل نزدیکی آن با حرم امام علی (ع) که این فاصله 200 متر میباشد که میتوان با چیزی حدود به 2 الی 5 دقیقه پیاده روی به زیارت امیرالمومنین (ع) رفت.

 

شما میتوانید با مراجعه به صفحه تور کربلا از تاریخ دقیق زمان برگزاری تور ها و قیمت آن اطلاع یابید. در صورتی که میخواهید برای خود تور رزرو کنید و یا در مورد تور کربلا سوالی دارید میتوانید با مراجعه به صفحه تماس با ما با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید.

 

هتل های دیگر نجف:
هتل خیام نجف
هتل الخیر نجف
هتل بستان نجف
هتل قصر الدر نجف

4.8 4 رای ها
این مطلب مفید بود؟