هتل الریان کربلا

هتل ریان کربلا هتلی است با درجه وی ای پی متوسط هتل الریان کربلا از هتلهای تقریبا دور به حرم در کربلا می باشد که معمولا افرادی که قصد سفر به کربلا را با تور کربلا دارند حداقل یکبار اسم آن را شنیده اند. از نکات قابل توجه این هتل تمیزی و شیک بودن می باشد ولی از لحاظ فاصله بسیار دور به حرم و دسترسی سختی دارد. و به کسانی که مشکل حرکتی یا مسن هستند اصلا پیشنهاد نمی شود ولی از خیلی از هتل های نزدیک از نظر رفاه ای بهتر می باشد.

خدمات هتل الریان کربلا

این هتل دارای امکانات کامل و محیط و دنج و راحت، اینترنت رایگان در تمامی اتاق ها به صورت ۲۴ ساعته و مجهز به تلویزیون، ماهواره، تلفن مرکزی، سرویس فرنگی و ایرانی و حمام، سیستم سرمایش و گرمایش میباشد غذای این هتل به دست سر آشپز های ایرانی طبخ میشود هتل الریان کربلا نظرات افرادی که در این هتل اقامت کرده اند به طور کلی مثبت است. این هتل شیک و دارای اتاق های زیاد و متنوع می باشد و همه نوع اتاق دارد که در کل اتاق هایی که به زائر داده میشود با دیگر اتاق ها فرق دارد چون این هتل دارای سوئیت و اتاق های بالاتر از استاندارد نیز دارد.

خدمات هتل الریان کربلا

لوکیشن هتل الریان

آدرس هتل: میثم تمار بعد از هتل عشتار میباشد فاصله هتل تا حرم ۱۲۰۰ متر و تقریباً ۲۰ دقیقه پیاده تا حرم حضرت عباس می باشد از هتل های نزدیک به این هتل میتوان به عشتار، هتل بین المللی بارون، هتل الهنون و هتل الاسباط اشاره کرد. شرکت کربلا تور در این هتل ۱عدد تخت گارانتی شناور دارد برای اطلاع از تور و رزرو این هتل در ساعات اداری با شماره ۰۲۱۳۳۸۱۵۶۰۹ و در کل شبانه روز با پاسخگویی شبانه روزی ما به شماره ۰۹۱۹۱۲۵۱۶۱۲ تماس بگیرید. کلا این هتل برای تور ها انتخاب میشه که بصورت سازمانی اداره می‌شود و جز گارانتی اصلی کربلا تور نمی باشد.

برای دریافت اطلاعات در خصوص تور اقساطی کربلا کلیک کنید.

3 1 رای
این مطلب مفید بود؟