هتل عشتار کربلا

هتل عشتار کربلا هتلی است با درجه الف متوسط هتل عشتار کربلا از هتلهای تقریباً معروف کربلا می باشد که معمولا افرادی که قصد سفر به کربلا را با تور کربلا دارند حداقل یکبار اسم آن را شنیده اند.

خدمات هتل عشتار کربلا

این هتل دارای امکانات کامل و محیط و دنج و راحت، اینترنت رایگان در تمامی اتاق ها به صورت ۲۴ ساعته و مجهز به تلویزیون، ماهواره، تلفن مرکزی، سرویس فرنگی و ایرانی و حمام، سیستم سرمایش و گرمایش میباشد غذای این هتل به دست سر آشپز های ایرانی طبخ میشود هتل عشتار کربلا نظرات افرادی که در این هتل اقامت کرده اند به طور کلی مثبت است. این هتل شیک و دارای اتاق های زیاد و متنوع می باشد و همه نوع اتاق دارد که در کل اتاق هایی که به زائر داده میشود با دیگر اتاق ها فرق دارد چون این هتل دارای سوئیت و اتاق های بالاتر از استاندارد نیز دارد.

خدمات هتل عشتار کربلا

موقعت هتل عشتار کربلا

آدرس باب خان بعد از هتل شرق الاوسط داخل کوچه فاصله هتل تا حرم ۶۷۰ متر و تقریباً ۷ دقیقه پیاده تا حرم حضرت عباس می باشد از هتل های نزدیک به هتل عشتار می توان هتل الهنون و هتل الاسباط نام برد شرکت کربلا تور در این هتل ۵۰ عدد تخت گارانتی شناور دارد و برای اطلاع از تور و رزرو این هتل با ما تماس بگیرید.

3.8 9 رای ها
این مطلب مفید بود؟