هتل اهل الجود نجف

در سال های اخیر سفر به کربلا با تور کربلا جهش بی سابقه ای داشته است به همین خاطر هتل های بسیاری در کربلا و نجف شروع به خدمات دهی نموده اند که یکی از این هتل ها هتل اهل الجود نجف میباشد که از جمله هتل های نوساز نجف به حساب می آید که مجموعه ما دارای 50 اتاق گارانتی در این هتل میباشد در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی این هتل بپردازیم.

امکانات هتل اهل الجود نجف

هتل اهل الجود نجف از نظر بنایی تقریباً نوساز و تمیز و دارای ۷ طبقه و با اتاقهای 2، 3 و 4 تخته و در حد استاندارد متوسط با امکانات وای فای پرسرعت تلفن ماهواره توالت فرنگی و تمیزی نسبی دارد در طبقه فوقانی و دارای آشپز ایرانی با غذاهای متنوع در خدمت زائران می باشد از نگاه نکات قابل توجه در این هتل نزدیک بودن به صحن خانم فاطمه زهرا علیه السلام و صاف صافی صفا ینی می باشد که شما می توانید در راه به حرم در و در راه حرم به این مکان ها بروید و از دیگر خصوصیات این هتل این است که در محله ای امن واقع شده است و امنیت آن در شب مثال زدنی است.
از نقاط ضعف این هتل را فقط می توان به کوچک بودنش اشاره کرد که در امر مسافرین هیچگونه تاثیر بسزایی ندارد دارا بودن آسانسور را میتوان یکی دیگر از مزایای این هتل شمرد که برای هتل کوچک خیلی با اهمیت می باشد که اکثر هتل های کوچک فاقد آسانسور هستند.

امکانات هتل اهل الجود نجف

آدرس هتل اهل الجود

این هتل واقع شده در شارع بنات الحسن میباشد که فاصله آن تا حرم 800 متر است که میتوان این فاصله را در 10 الی 8 دقیقه پیاده طی کرد. 

از هتل خارج شوید و به سمت شرق حرکت کنید به وادی السلام می رود مسیر که میتوان از بزرگترین قبرستان جهان دیدن فرمایید و می‌توانید از مرقد هود و صالح نبی علیه السلام و علمای بزرگی چون آیت الله قاضی و رئیس علی دلواری دیدن نمایید.

به شما پیشنهاد میکنیم تا به صفحه تور کربلا نوروز 1402 مراجعه نمایید و از تور های نوروزی ما دیدن نمایید.

 

هتل های مشابه: 

. هتل رواق نجف

. هتل اسطوره نجف

4.4 11 رای ها
این مطلب مفید بود؟