هتل بستان نجف

اگر که قصد سفر به کربلا را با تور کربلا دارید بهتر است که اطلاعاتی در مورد هتل های کربلا و نجف داشته باشید. به این دو شهر زائرین و توریست های زیادی رفت و آمد دارند در ادامه با هتل بستان نجف آشنا خواهید شد. هتل بستان یکی از هتل های سطح بالا در نجف میباشد که دارای پنج ستاره است و همچنین از لحاظ ظاهری چه از بیرون چه از درون بسیار زیبا میباشد و همچنین هفت طبقه میباشد به جز این موارد این هتل دارای استاندارد خوبی میباشد و بیشتر استاندارد های ساخت هتل در آن رعایت شد است. برای اطلاع قیمت تور کربلا هوایی 4 روزه به صفحه مربوطه مراجعه فرمایید.

خدمات و امکانات هتل بستان نجف

این هتل دارای سطح مناسبی از خدمات میباشد که در ادامه بر هر یک اشاره خواهیم کرد.

دارای اینترنت پر سرعت – کافی شاپ – دارای آشپز ایرانی – آسانسور – تاکسی سرویس مخصوص هتل – سرویس ایرانی و فرنگی – رستوران – پذیرش 24 ساعته – حمل چمدان – سیستم تهویه – خدمات اتاق – سیستم هشدار حریق – سیستم اطفا حریق

 

درصورتی که قصد رزرو هتل را دارید میتوانید با شماره تماس 02133815609 یا شماره پاسخگوی 24 ساعته 09191251612 تمس حاصل نمایید.

خدمات و امکانات هتل بستان نجف

موقعیت مکانی هتل بستان نجف

این هتل در نجف یکی از هتل های معروف نجف است که سالیانه تعداد زیادی از مسافران را پذیرایی میکند. از لحاظ موقعیت مکانی این هتل واقع شده در شارع بنات امام الحسن (ع) میباشد همچنین این هتل نزدیک به حرم امیر المومنین (ع) میباشد به طور تقریبی فاصله آن تا هتل چیزی نزدیک به 500 متر است که به همین خاطر در صورت تمایل میتوانید پیاده نیز به حرم بروید. و این فاصله چیزی حدود به 5 الی 10 دقیقه است به همین خاطر نیازمند استفاده از حمل و نقل عمومی نیستید. از آنجایی که این هتل 5 ستاره است به همین خاطر میتوانید در آن اقامتی بی دردسر و لذت بخش داشته باشید و از امکانات هتل نیز استفاده کنید.

همچنین شرکت کربلا تور برگزار کننده تور اقساطی کربلا هم میباشد برای اطلاع از شرایط به صفحه لینک شده مراجعه نمایید و یا میتوانید با کارشناسان ما تماس برقرار کنید تا در این خصوص شما را کمک کند.

پیشنهادی برای مطالعه:

. هتل قصر الضیافه نجف

. هتل قصر الدر نجف

. هتل خیام نجف 

4.3 23 رای ها
این مطلب مفید بود؟