هتل جنت المصطفی کربلا

هتل جنت المصطفی کربلا با درجه کیفیت ب جزو هتل‌ های اقتصادی و با کیفیت می‌باشد همچنین این هتل قدیمی ساز میباشد این هتل در نزدیکی حرم حضرت عباس باشد و فاصله ۶ دقیقه تا حرم دارد که دسترسی خوبی به بین الحرمین و بازارهای کربلا دارد. برای آشنایی با بازار های خرید نجف و کربلا پیشنهاد میکنیم تا مقاله معرفی و بررسی بازارهای کربلا و نجف را مطالعه نمایید.

خدمات و امکانات هتل جنت المصطفی کربلا

امکانات این هتل وای فای با سرعت قابل قبول در لابی و اتاق‌ها آسانسور تلویزیون کمد رستوران سرویس فرنگی و ایرانی و دسترسی برای معلولان و سالمندان و صندوق آن ممنوع تهویه مطبوع و سرمایش و گرمایش و حمام و یخچال و نماز خانه دارد این هتل چند سالی است که بازسازی کامل انجام داده و همه چی را از نو و مرتب می‌باشد و اقامت خوبی را برای شما رقم خواهد زد این هتل هتل کوچکی می‌باشد ولی از نظر کیفیتی و فاصله به حرم خیلی نزدیک می باشد رستوران این هتل دست ایرانی‌هاست که دو مدل غذا در وعده‌های غذایی سرو می‌شود هتل جنت المصطفی دارای ۶ طبقه می باشد و ۱۷۰ تخت که شامل تخت‌های دو تخته سه تخته و چهار تخته می‌باشد این هتل بعد از بازسازی دست ایرانی‌ها بوده و بسیار تمیز می باشد.

خدمات و امکانات هتل جنت المصطفی کربلا

آدرس هتل جنت المصطفی

آدرس/ عراق – استان کربلای مقدس، خیابان الجمهوریه، نزدیک بازار الدهان، 100 متری درب قبله امام عباس (ع) شما به محض خارج شدن از این هتل در خیابان شارع جمهوری می‌باشید و به دلیل نزدیک بودن به حرم وارد ازدحام جمعیت شده و در این خیابان تقریباً همه بازارهای کربلا در این خیابان می‌باشد و از جمله بازارهای نزدیک به این هتل مجتمع تجاری کوثر می باشد که دران لباس و لوازم ارایشی عرضه میشود.

شرکت کربلا تور در این هتل اتاق گارانتی کامل دارد و شما هم هم به صورت انفرادی و هم به صورت گروهی می‌توانید رزرو انجام دهید هم با غذا و هم بدون غذا البته رزرو روحی باید حداقل ۱۵ روز جلوتر انجام شود و در قیمت هم تاثیر دارد یعنی هر ۵۰ نفر یک نفر رایگان می‌باشد.
شرکت کربلا تور هتل‌های بسیار زیادی در کربلا و نجف گارانتی دارد که در قسمت هتل‌های سایت ما قابل مشاهده است.
هدف ما خدمت به زائر امام حسین می‌باشد و هتل با همه سطوح قیمتی و کیفیتی در خدمت زوار امام حسین ع هستیم.
برای اطلاع از تور کربلا و خدمات عراق ما که شامل بلیط هواپیما رزرو هتل ترانسفر گروهی و انفرادی می‌باشد با شماره ثابت ۳۳۸۱۵۶۰۹ و یا با شماره 09129154066 پاسخگویی ساعات اداری و یا با پاسخگوی شبانه روزی ما در هرساعت از شبانه روز با شماره 09191251612 تماس حاصل فرمایید.

2.7 6 رای ها
این مطلب مفید بود؟