هتل جنت الهدی کربلا

هتل جنه الهدی کربلا یا هتل جنت الهدی که در لغت فارسی اینجوری نوشته میشود هتلی با درجه کیفی وی ای پی و خیلی تمیز و استاندارد و لوکیشن عالی و اخیراً بازسازی کامل شده است این هتل دارای اتاق های دو نفره سه نفره چهار نفره اتاق ملکه و رویال می باشد که برای مشکل پسندان ترتیب داده شده است. برای دریافت اطلاعات تور کربلا تماس بگیرید.

خدمات هتل جنه الهدی کربلا

خدمات هتل جنت الهدی ۲۴ ساعته و بدون وقفه است، لباسشویی و تمیز کاری اتاق ها و آماده کردن اتاق در هر ساعتی از شبانه روز که به درخواست شما انجام می‌شود این هتل دارای آسانسور مجزا لابی زیبا و خدمات ۲۴ ساعته چایی و نوشیدنی میباشد که زائران می‌توانند استفاده کنند تعویض ملافه و دستمال کاغذی و نصب بوگیر از دیگر خدمات این هتل می باشد.
اتاق ها همه دارای اسپیلت سرمایش گرمایش تلویزیون ال سی دی کمد لباس چوب لباسی بوفه صندلی قبله نما و اتاق ها اندازه استاندارد و دارای کاناپه سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی درب کارتی اطفای حریق فلاکس لیوان پیش دستی یخچال و سرد کن و ویو محیط دار آشپزخانه هتل کاملاً مجزا و مجهز به همه ظروف و سرآشپز ایرانی و مراکشی دارد و آماده سازی انواع دسر و سالاد های مختلف و غذاهای ایرانی هندی عربی پخت میشود و پذیرای زائران می باشد.

خدمات هتل جنه الهدی کربلا

آدرس هتل جنت الهدی کربلا

این هتل دارای نمایی بسیار زیبا از سنگ وسبک معماری اسلامی می باشد که بسیار زیبا است. فاصله هتل تا حرم فاصله این هتل حرم حضرت ابوالفضل ۴۵۰ متر می باشد که نزدیک به حرم میباشد و شما میتوانید از طریق شارع فرات به سمت حرم حضرت ابوالفضل پیاده روی کنیم و از آنجا به حرم امام حسین علیه السلام برویم که در این خیابان به خاطر عرض کم پرتردد شده ولی چون سیطره ندارد بهتر میباشد شما میتوانید از باب بغداد که خیابانی پهن وپرتردد و دارای ماشین برقی هست به طرف حرم بروید یا به سمت راست به طرف مقام صاحب الزمان یا باغ امام جعفر صادق بروید و در آنجا زیارت کنید که خود عراق ها اصولاً جمعه و بعد از ظهر که منتسب به امام زمان علیه السلام است به مقام امام زمان علیه السلام میروند و دو رکعت نماز مقام به جا می آورند
هتل جنت الهدی کربلا که اخیرا به مجموعه کربلا تور پیوسته و از هتل های مورد تایید میباشد که فعلا جایگزین هتل الهدیل شده و خدمات و فاصله در همین حد می باشد.
از هتل های نزدیک به این هتل اطلس هتل صفار هتل امپراطور هتل اطلس و هتل جنت المرتضی که همه هتل ها در سطح بالا و وی آی پی می باشد هتل های نزدیک این هتل هستند.
شرکت ما افتخار دارد که در این هتل ۱۰۰ عدد تخت صورت به گارانتی سالیانه دارد که شما می توانید با تماس به شماره های ۰۹۱۲۹۱۵۴۰۶ و یا با شماره 02133815609 رزرو انجام دهید هم به صورت انفرادی و هم به صورت گروهی که شرکت کربلاتور مفتخر است به اجرای منظم هر روزه تور کربلا و رزرو هتل در همه ساعت شبانه پاسخگوی شما زائر اباعبدالله شماره پاسخگو ی شبانه روزی 09191251612

3.3 11 رای ها
این مطلب مفید بود؟