هتل الهدیل کربلا

در کربلا هتل های زیادی وجود دارد که یکی از این هتل ها، هتل الهدیل کربلا است این هتل با امکانات بسیار خوب و مجهز در خدمت زائرین گرامی میباشد. این هتل با کیفیت بسیار خوبی توانایی جلب رضایت مسافرین تور کربلا را دارید مجموعه کربلا تور 100 تخت را در این هتل به صورت گارانتی دارا میباشد در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی کامل این هتل بپردازیم.

خدمات و امکانات هتل الهدیل کربلا

در اتاق های این هتل امکاناتی همچون دوش، وان، سرویس ایرانی و فرنگی، یخچال، نمازخانه، تلویزیون، تهویه مطبوع موجود میباشد. کیفیت این هتل مطابق با استانداردهای بین مللی میباشد. خدمات چای و نسکافه بصورت شبانه روزی در لابی شیک و بزرگ هتل برای خدمت زائرین عزیز مهیا میباشد.

منوی صبحانه این هتل به صورت بوفه میباشد و میز سالاد نهار و شام هم به صورت بوفه باز در خدمت زائرین گرامی قرارداده خواهد شد. غذای نهار و شام به صورت با کیفیت مطابق با زائقه ایرانی طبخ و سرو خواهد شد. هرساله زائرین زیادی به دلیل سطح بالای کیفی درا این هتل مستقر میشوند و هرکدام به گونه ای رضایت مندی خود رو اعلام کرده اند که باعث شده سالهای طولانی گروه زیارتی یاس با هتل الهدیل شهر کربلا همکاری مداوم و مکرر داشته باشد. چراکه رضایت زائرین از اولویت های گروه زیارتی یاس میباشد. نمای حرم مطهر سالار شهیدان از این هتل فضای رستوران هتل را دلچسب تر کرده که به رستوران این هتل زیبایی میبخشد.

خدمات و امکانات هتل الهدیل کربلا

موقعیت هتل الهدیل

هتل الهدیل کربلا واقع در شارع شهدا با فاصله ای تقریبا 300 متری که میتوان با 5 دقیقه پیاده روی به زیارت حرم امام حسین (ع) مشرف شد. این هتل دارای 5 طبقه میباشد که گروه زیارتی یاس توانسته تعداد 120 اتاق از این هتل را به صورت سالیانه چارتر کرده و در اختیار زائرین عزیز قراردهد. تا بتواند رضایت حداکثری زائرین را بدست آورد. برای دریافت اطلاعات دربارهی تور کربلا میتوانید به صفحه آن در سایت مراجعه کنید. 

حتما بخوانید:

. هتل ریحان کربلا

. هتل بارون کربلا

. هتل الاماره کربلا

. هتل الاسباط کربلا

3.1 11 رای ها
این مطلب مفید بود؟