هتل دره العباس کربلا

هتل دره العباس کربلا از هتل های با درجه کیفی متوسط در کربلا است این هتل در رنج هتل های اقتصادی به حساب می آید ممکن است در تور ارزان کربلا به اقامت در این هتل بپردازید. همچنین این هتل در نزدیکی حرم واقع شده است.

خدمات هتل دره العباس کربلا

یکی از مزایا و امکانات مناسب این هتل اتاق های آن است. اتاق های این هتل نسبتاً بزرگ و دارای نورگیر کافی می باشد و دکوراسیونی ساده و شیک دارد همچنین این هتل دارای سیستم تهویه مطبوع سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی حمام چای ساز اینترنت تلویزیون و ماهواره در تمامی اتاق ها موجود می باشد از خوبی های این هتل می توان به اتاق های، دو تخته، سه تخته و چهار تخته اشاره کرد همچنین از دیگر مزایای این هتل میتوان به نزدیکی آن به حرم اشاره کرد که این امکان را برای شما ایجاد میکند تا به سادگی به زیارت بروید.

چنانچه مایل به رزرو تور سوریه هستید کلیک کنید.

خدمات هتل دره العباس کربلا

موقعیت هتل دره العباس

 هتل دره العباس از نظر موقعیتی واقع شده در شارع عباس است فاصله آن تا حرم فقط پنج دقیقه پیاده روی است. که فاصله نسبتاً مناسبی تا حرم به حساب می آید. مزایای دیگر این هتل این است که کلیه اتاق خواب گارانتی شرکت می باشد و این به این معناست که زائرین می‌تواند هرگونه جابجایی را انجام دهد و اتاق خود را تعویض نمایند.

چنانچه مایل به رزرو تور کربلا هستید با کارشناسان ما ارتباط بر قرار کنید همچنین کربلا تور برگزار کننده تور کربلا هوایی هتل 5 ستاره نیز میباشد که میتوانید با مراجعه به صفحه آن هم از قیمت تور مطلع شوید هم از خدمات آن، کربلا تور برگزار کننده تخصصی تور کربلا.

3.1 11 رای ها
این مطلب مفید بود؟