هتل رضوان کربلا

هتل الرضوان کربلا هتل با درجه کیفیتی الف 2 یعنی سطح متوسط می‌باشد که از آن به عنوان یک هتل سه ستاره می‌شود نام برد مجموعه کربلا تور امکان رزرو این هتل را برای تور کربلا فراهم نموده است.

خدمات هتل رضوان کربلا

 یهویه مناسب دسترسی آسان سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی سیستم تهویه هوا آسانسور حمام اینترنت و لابی بزرگ نگهبانی 24 ساعته سالن و حسینیه و دارای اتاق‌های دو تخته سه تخته چهار تخته و سوئیت پنج تخته می‌باشد.
غذای این هتل از اشپزخانه مرکزی تهیه می شود و به صورت صبحانه نهار و شام و ی باشد.

آدرس هتل رضوان

دسترسی هتل این هتل واقع در شهر شهدا می‌باشد که فاصله نسبتاً دوری به حرم دارد و شما می‌توانید حدود ۱۰ دقیقه تا حرم امام حسین پیاده‌روی کنید که 800 متر را می‌تواند طی کنید و فاصله هتل تا حرم حضرت ابوالفضل هیجده دقیقه یعنی یک کیلومتر و نیم می‌باشد قانون و مقررات این هتل تقریبا با هتل‌های دیگر فرق می‌کند یعنی از ۷ صبح تا ۱۰ شب در هتل باز می‌باشد و ساعت بعد از اون باید با هماهنگی رزواسیون انجام شود.

از هتل‌های نزدیک به این هتل می‌توان به هتل الماس هتل قمر هتل الهدیل و هتل دره المصطفی اشاره کرد از ویژگی‌های این هتل فقط در خیابان شهدا بودن می‌باشد که از ازدحام کمتری نسبت به خیابان دیگر دارد
وتقریبا هتل کوچکی می باشد
سایت کربلا تور توانسته با معرفی هتل‌های کربلا و نجف و گارانتی بیش از ۵۰۰ هتل در شهرهای مذهبی عراق جزو بهترین‌ها باشد برای رزرو تور و هتل با شماره ۰۲۱۳۳۸۱۵۶۰۹ و یا با پاسخگوی شبانه روزی به شماره ۰۹۱۹۱۲۵۱۶۱۲ تماس حاصل فرمایید.

3.7 3 رای ها
این مطلب مفید بود؟