هتل رویال کربلا

هتل رویال کربلا در تابستان ۱۴۰۲ افتتاح گردید که هم زمان با اربعین حسینی می باشد این هتل در مساحت ۱۸۰۰۰ متر می باشد که دارای ۱۴ طبقه با معماری خاص که در این منطقه مثال زدنی است هتل رویال کربلا دارای انواع اتاق های رویال اتاق ملکه و سوپر رویال ‌بسیار بزرگ که با دکوراسیون خاص و طراح زیبا ساخته شده است هتل در نزدیک هتل الماس کربلا می باشد.

برای اطلاع از قیمت تور کربلا هوایی از تهران تماس بگیرید.

خدمات هتل رویال کربلا

از آنجایی که هتل رویال کربلا هتلی 5 ستاره است (این هتل برای تور کربلا هوایی هتل 5 ستاره بسیار مناسب است.) به همین دلیل دارای خدمات زیادی میباشد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد. از امکانات کلی هتل میتوان به دارا بودن تلویزیون، دسترسی به اینترنت پر سرعت در تمام فضای هتل، پذیرش 24 ساعته، تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی فرنگی، آسانسور، و … اشاره کرد همچنین بر روی پشت بام هتل نیز قابلیت نشستن هلیکوپتر وجود دارد همچنین خود هتل نیز خدماتی به خصوص برای زائران دارد که هزینه اضافی در پی دارد همچون ترانسفر از فرودگاه به هتل همچنین این هتل مکانی مناسب نیز برای برگزاری جلسه ها و همایشات نیز میباشد زیرا دارای اتاق جلسه و همایش نیز میباشد. از دیگر خدمات هتل رویال این است که درون خود هتل میتوانید تبدیل ارز انجام دهید.

این هتل به خدمات ورزشی و تفریحی نیز بسیار اهمیت داده و خدماتی همچون استخر، سونا، جکوزی، باشگاه با مربی و بهترین دستگاه های ورزشی وسپا دارد که میتوانید در سالن وسپا انواع ماساژ ها را دریافت کنید همچنین در هتل سالن آرایش نیز وجود دارد. کارکنان هتل به زبان های زنده دنیا و زبان فارسی نیز مسلط هتل رویال کربلا نزدیکترین هتل به حرم میباشد و جز رقیب اصلی هتل بارون کربلا و هتل ریحان کربلا ولی با توجه به نظر خواهی که شرکت کربلا تور برای این هتل از مسافرین ایرانی انجام داده همچنان هتل بارون در سطح اول قرار دارد قیمت این هتل برای هر نفر در اتاق معمولی 60 دلار وفول برد 70 دلار می باشد از نظر خدمات رستورانی یعنی غذای نتوانسته رضایت مسافران را جلب کند.

خدمات هتل رویال کربلا

لوکیشن هتل رویال

فاصله هتل تا حرم ۹۰۰ متر می باشد که سرویس رایگان به حرم دارد ولی در ایام شلوغ به دلیل ازدحام بیش از حد نمی توان از سرویس ها استفاده کرد ساعت تحویل اتاق ۱۴ و ساعت تخلیه اتاق ۱۲ می باشد و برای کودکان زیر ۴ سال رایگان می باشد ورود حیوانات به هتل ممنوع می باشد از‌ مزایای دیگر این هتل امکان رزرو نیم شارژ با به صورت شب اضافه وجود دارد که کمتر در هتل های 5 ستاره عراق اتفاق می افتد.

دلایل رضایت زائران از این هتل، برخورداری آن از امکاناتی همچون اتاق‌ها و سوئیت‌های مجهز، رستوران‌ها و کافه‌های متنوع با غذاهای لذیذ، پارکینگ طبقاتی بزرگ و سرویس اطلاع رسانی ۲۴ ساعته عنوان شده است. همچنین وجود پرسنل مجرب، متخصصان مذهبی و گردشگری در دسترس و خدمات راهنمایی و هدایت زائران، نقش بسزایی در رفع نیازها و پاسخگویی به سوالات آنان داشته و موجب رضایتمندی بیشترشان شده است. در مجموع زائران اقامت در این هتل را تجربه‌ای فراموش نشدنی دانسته و آن را به دیگران توصیه کرده‌اند.

شما برای رزرو این هتل می‌توانید از سایت بوکینگ یا اگر در ایران هستین از طریق تماس تلفنی با شرکت ما برای رزرو این هتل اقدام نمایید شرکت کربلا تور با گارانتی بیشترین هتل در کربلا و نجف توانسته جز بهترین ها برای زایرین عتبات عالیات باشد جهت اطلاع از تور کربلا در هتل های ۵ ستاره کربلا با شماره ۰۹۱۲۹۱۵۴۰۶۶ و یا در ساعات اداری با شماره ۰۲۱۳۳۸۱۵۶۰۹ تماس حاصل فرمایید. برای اطلاع از شرایط تور اقساطی کربلا کلیک کنید.

0 0 رای ها
این مطلب مفید بود؟