هتل ریحان کربلا

کربلا به دلیل دارا بودن مکان های مذهبی مهم توانسته است تا سالانه پذیرای زائرین و مسافرین زیادی که با تور کربلا به سفر میکنند باشد. هتل ریحان کربلا یکی از هتل های لوکس و گران کربلا میباشد این هتل یک هتل پنج ستاره میباشد که به همین خاطر میتوان در آن اقامتی راحت و آرام را تجربه کرد با ما همراه باشید تا در ادامه به معرفی این هتل بپردازیم.

امکانات و خدمات هتل ریحان کربلا

این هتل دارای 185 اتاق میباشد که در بین آنها اتاق های خانوادگی، دونفره، تک نفره و لوکس به چشم میخورد. از آنجایی که هتل ریحان هتلی پنج ستاره لوکس میباشد به همین خاطر این هتل جزو هتل های پر امکانات و خدمات میباشد. از امکانات این هتل میتوان به امکاناتی چون پذیرش 24 ساعته رستوران و کافی شاپ 24 ساعته، حمل بار، نظافت روزانه، صندوق امانات، تهویه مطبوع، خدمات پزشکی، سیستم سرمایشی و گرایشی، اینترنت پر سرعت که میتوانید در اتاق ها و لابی به آن دسترسی داشته باشید. همچنین این هتل دارای امکانات رفاهی بسیار خوبی همچون ترانسفر فرودگاهی، حمام ترکی، سرو صبحانه در اتاق، لاندری و خشکشویی است.

امکانات و خدمات هتل ریحان کربلا

موقعیت هتل ریحان

هتل ریحان کربلا واقع شده در خیابان طریق البغداد است که تقریبا با حرم امام حسین (ع) 1.6 کیلومتر فاصله دارد که به صورت پیاده 20 دقیقه پیاده روی دارد و با ماشین 7 دقیقه تا حرم راه است. همچنین اگر که قصد رفتن به مرکز شهر را دارید میتوانید با 25 دقیقه پیاده روی به مرکز شهر بروید. از دیگر مکان های نزدیک به این هتل میتوان به سوق جعفر الصادق، حرم حضرت ابولفضل عباس (ع)، هتل بارون و هتل برج الاماره میباشد.


چنانچه قصد رزرو تور کربلا را دارید میتوانید با کارشناسان کربلا تور تماس بگیرید تا در این خصوص شما را راهنمایی کنند.

 

پیشنهادی برای مطالعه بیشتر:

. هتل المیزان کربلا

. هتل نور القمر کربلا

. هتل الاسباط کربلا

. هتل سید العرب کربلا

4 20 رای ها
این مطلب مفید بود؟