هتل فجر البدیع کربلا

هتل فجر البدیع کربلا با درجه کیفیت الف جزو هتل‌ های ممتاز و با کیفیت می‌باشد این هتل در نزدیکی حرم حضرت عباس باشد و فاصله ۶ دقیقه تا حرم دارد که دسترسی خوبی به بین الحرمین و بازارهای کربلا دارد. برای رزرو تور کربلا کلیک کنید.

خدمات هتل الفجر البدیع کربلا

امکانات این هتل وای فای با سرعت قابل قبول در لابی و اتاق‌ها همه در حد استاندارد و آسانسور تلویزیون کمد رستوران سرویس فرنگی و ایرانی و دسترسی برای معلولان و سالمندان و صندوق امانات دارد تهویه مطبوع و سرمایش و گرمایش و حمام و یخچال و نماز خانه دارد این هتل خیلی هتل بزرگی می باشد دارای اتاق های متعدد و در تعداد طبقات زیاد که از همه جای شهر کربلا مشخص می باشد و اقامت خوبی را برای شما رقم خواهد زد ولی از نظر کیفیتی و فاصله به حرم خیلی نزدیک می باشد رستوران این هتل دست ایرانی‌ها است که دو مدل غذا در وعده‌های غذایی سرو می‌شود هتل فجر البدیع دارای 10 طبقه می باشد و 300 تخت که شامل تخت‌های دو تخته سه تخته و چهار تخته می‌باشد این هتل بسیار تمیز می باشد.

خدمات هتل الفجر البدیع کربلا

لوکیشن و آدرس هتل فجر البدیع کربلا

شما به محض خارج شدن از این هتل وارد خیابان شارع باب الخان می‌شوید و به سه راهی به سمت حرم میروید که بازار میوه کربلا هم در سمت چپ شما قابل مشاهده است از هتل های نزدیک به این هتل هتل الاسلام، هتل الهنون و شرق الاوسط که مدیرت این هتل و هتل شرق الاوسط یکی می باشد شاید برایتان سوال شود چگونه می‌توانیم هتل فجر البدیع را رزرو کنیم؟ شما می‌توانید از طریق شماره‌های موجود در قسمت تماس با ما یا با پاسخگوی شبانه روزی ما به شماره 09191251612 و یا به شماره 02133815609 در ساعت کاری با ما تماس حاصل فرمایید شرکت کربلا تور توانسته با گارانتی هتل‌های ارزان و با کیفیت در کربلا و نجف جز بهترین‌ها باشد.

0 0 رای ها
این مطلب مفید بود؟