هتل هیبه کربلا

در کربلا هتل های زیادی هستند که به زائرین خدمات دهی میکنند یکی از این هتل ها هتل هیبه کربلا میباشد که ممکن است افرادی که به زیارت کربلا با تور کربلا میروند در این هتل به اقامت بپردازند به همین خاطر با ما همراه باشید تا به معرفی این هتل بپردازیم.

خدمات هتل هیبه کربلا

هیبه کربلا هتلی است بسیار تمیز و نوساز اتاق های این هتل دارای نور کافی می‌باشد، دارای دکوراسیون ساده است و دارای سیستم تهویه سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی چای ساز، اینترنت کاملاً رایگان، تلویزیون، ماهواره، در تمامی اتاق ها موجود می باشد که دارای 9 طبقه است و رستوران در طبقه آخر می باشد که پرسنل کامل ایرانی دارد این هتل دارای اتاق های ۲، ۳، ۴ و ۵ تخته می باشد از آنجایی که این هتل نوساز هست دارای طالب و خواهان بسیار می باشد. بیشتر مواقع ظرفیت تکمیل دارد ساعت ورود هتل ۱۴ و خروج ۱۲ می باشد از مزایای دیگر این هتل نوساز بودن است. خدمات هتلی وای فای رایگان ۲۴ ساعته در تمام اتاق ها و لابی سرویس فرنگی ایرانی ال سی دی ماهواره چای و نسکافه رایگان در لابی تعویض ملحفه 24 ساعته

خدمات هتل هیبه کربلا

آدرس هتل هیبه

این هتل واقع در باب القبله امام حسین علیه السلام می باشد که تا حرم 5 دقیقه پیاده راه است این هتل در لوکیشن بسیار خوبی واقع شده است. لوکیشن هتل نزدیک به هتل المیزان هتل المحمود هتل نور الفرقدین را می توان نام برد شرکت کربلا تور در این هتل اتاق به صورت شناور گارانتی دارد که در صورت لازم برای رزرو این هتل با شماره شرکت 02133815609 و یا با شماره پاسخگویی ۲۴ ساعته 09191251612 تماس حاصل فرمایید.

 

چنانچه مایل به رزرو تور 5 ستاره و یا تور کربلا هوایی هتل 5 ستاره هستید میتوانید به لینک قرار داده شده مراجعه نمایید.

3.8 6 رای ها
این مطلب مفید بود؟