هتل المیزان کربلا

هتل المیزان کربلا هتلی با درجه کیفی vip می باشد این هتل که در فاصله بسیار نزدیک به حرم امام حسین علیه السلام می باشد و از معروفترین هتل های کربلا است زائرین محترم تور کربلا در هر کجای شهر کربلا قادر به دیدن تابلو این هتل میباشند.

خدمات و امکانات هتل المیزان کربلا

این هتل ضمن اینکه تمیز و نو ساز می باشد و دسترسی راحتی به اماکن زیارتی دارد دارای اتاق های بزرگ تمیز و نورگیر با اندازه استاندارد واقعی می باشد علاوه بر آن این هتل دارای سیستم سرمایشی گرمایشی بسیار خوب تهویه مطبوع رستوران و کافی شاپ با طبخ غذاهای ایرانی و بین المللی و انواع دسر می باشد از دیگر امکانات هتل المیزان اینترنت پر سرعت هم در لابی و هم در اتاق ها و رستوران خدمات خشکشویی و لاندری، اتاق مخصوص چمدان سیستم اعلام حریق و اطفاء حریق، سرویس بهداشتی فرنگی، آسانسور، تلویزیون و یخچال کوچک در اتاق امکانات تفریحی در هتل می باشد.

امکانات و خدمات هتل المیزان کربلا

موقعیت هتل المیزان

این هتل واقع شده در باب القبله امام حسین علیه السلام و در فاصله ۳۷۰ متری از حرم قرار گرفته است که با 5 الی 7 دقیقه پیاده روی میتوانید به سادگی به زیارت حرم سید الشهدا (ع) بروید. به علت نزدیکی این هتل به حرم میتوانید از اتاق های رو به حرم این هتل حرم مطهر سید الشهدا (ع) را ببینید.

 

اگر چنانچه قصد رزرو تور کربلا را دارید و یا میخواهید که از تعرفه آن اطلاع یابید میتوانید به صفحه آن در سایت مراجعه کنید تا از قیمت و تاریخ برگزاری تور های ما اطلاع یابید همچنین میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را در این خصوص راهنمایی کنند.

 

پیشنهادی برای مطالعه بیشتر:

. هتل الاسباط کربلا

. هتل نور القمر کربلا

. هتل سید العرب کربلا

موقعیت هتل المیزان کربلا

موقعیت هتل المیزان

3.9 8 رای ها
این مطلب مفید بود؟