تور کربلا هوایی هتل 5 ستاره

تور کربلا هوایی هتل 5 ستاره

تور های کربلا معمولا در سه مدل کیفیتی برگزار میگردند کیفیت پایین که به آن تور ارزان کربلا میگویند تور کربلا معمولی که معمولا یا یکسر هوایی است و یا دارای هتل های میان رده است اما در این بین نوعی از تور ها هم میباشند که از نظر کیفی کلا در یک سطح دیگر میباشند تور های دو سر هوایی با بهترین هتل ها و بهترین تجربه سفری که بعضی از افراد آن را به عنوان تور کربلا هوایی هتل 5 ستاره نیز میشناسند.

خدمات تور کربلا هوایی با هتل 5 ستاره در نجف

گروه زیارتی كربلا تور به عنوان برترین کارگزار تور های ۵ ستاره و لوکس کربلا اقدام به برگزاری تورهای کربلا با کیفیتی متمایز با سایر تورهای زیارتی و سیاحتی کرده تورهای پنج ستاره از لحاظ کلیه خدمات با سایر کشورها متفاوت و متمایز است مسافر با پروازهای ایرباس به عراق سفر کرده و در صورت تمایل زائر میتوان پرواز های بیزنس کلاس و یا فرست کلاس از هر ايرلاين مورد نظر زائر نیز رزرو نمود در تورهای پنج ستاره مسافر پس از رسیدن به فرودگاه با ترانسفر اختصاصی و با خودروهای لوکس به هتل قصر الدر نجف که تنها هتل ۵ ستاره واقعی و با استاندارد های بین المللی با غذای سلف سرویس ایرانی، فرنگی و غیره اقامت خواهيد كرد.
کلیه زیارت در نجف با همراهی مدیران مجرب انجام شده و این زیارت نيز با خودروهای لوکس انجام می شود در این مدت برنامه مسجد سهله مسجد کوفه قبرستان بقیع صافی صفا زیارتگاه بنات الحسن خانه حضرت علی (ع) و نیز برنامه های زیارتی حرم متبرکه امام علی علیه السلام برای زائران محترم انجام می شود مدیر کاروان در کل این مدت به عنوان راهنما و همراه زائران را راهنمایی می کند.

خدمات تور کربلا هوایی با هتل 5 ستاره در كربلا

پس از ۲ شب اقامت لوکس در نجف زائران با خودروهای لوکس به کربلا مشرف می‌شوند و در هر کدام از هتل های ۵ ستاره و یا مورد انتخاب زائر مانند هتل بارون كربلا و  يا هتل ریحان كربلا به انتخاب زائر اقامت می کنند امکانات و خدمات این هتل ها به طور کامل در سایت توضیح داده شده است كه با كليك بر روي لينك هاي قرار داده شده ميتوانيد آن را مطالعه نماييد.
این هتل ها مانند سایر هتل های عراق نیستند و از نوع هتل های ۵ ستاره با استانداردهای بین المللی می باشند که درصد رضایت بالای ۹۰ درصد از زائران آسیایی و اروپایی را کسب نموده اند. زيارت کربلا نیز مانند نجف به صورت کامل و با خودرو اختصاصی انجام میشود.
در طول این مدت زائر علاوه بر زیارت حرم امام حسین (ع) و حرم حضرت عباس (ع) تل زینبیه خیمه گاه و مقام صاحب الزمان و غیره که در تور انجام میشود سایر اماکن زیارتی و سیاحتی عراق مانند بغداد مدائن زیارتگاه سلمان فارسی و زیارات شهرهای کاظمین سامرا سید محمد و طفلان مسلم و غیره نیز در صورت درخواست مسافران به صورت آپشنال به تور اضافه می گردد.

ديگر خدمات تور VIP کربلا

در صورت درخواست مسافران امکان اقامت در کاظمین و سامرا نیز مهیا میباشد. البته هتل هایی با این سطح کیفی در این شهرها وجود ندارد این تور های لوکس به صورت بسیار محدود و برای تعداد کمی از زائران در هر ماه انجام میشود و تا به امروز توانسته به رضایت حداکثری زائران به فضل الهی دست پیدا کنیم تور های VIP مانند سایر تورهای گروه زیارتی کربلا تور ضمانت اجرایی دارند و قرارداد رسمی در دفتر با کلیه زائران بسته شده و کلیه خدمات در قرارداد ذکر میشود تا سفری آسوده خیال برای زائران محترم انجام شود.
برای رزرو این تور کافیست با کارشناسان مجرب ما تماس حاصل نموده. همچنین اگر قصد سفر سریع تر به کربلا را دارید میتوانید با مراجعه به صفحه قیمت تور کربلا هوایی 4 روزه از قیمت تور های چهار روزه ما اطلاع یابید.

قیمت تور کربلا هوایی با هتل 5 ستاره

تاریخ حرکت
نوع حرکت
هتل کربلا
هتل نجف
برنامه تور
قیمت
همه روزه
دو سرهوایی
بارون
کوثر
3شب کربلا 2 شب نجف
470 دلار
همه روزه
دو سر هوایی
بارون
ارض السهله
3شب کربلا 2 شب نجف
460 دلار
شنبه هاو سه شنبه ها
دو سر هوایی
الهدیل
نخله
2 شب نجف 5شب کربلا کاظمین و سامرا عبوری
16.500.000

سوالات متداول در خصوص تور کربلا هوایی با هتل 5 ستاره

تور ها به صورت دو سر هوایی و با ترانسفر اختصاصی از فرودگاه تا هتل میباشد. 

هتل ها دارای کیفیت 5 ستاره هستند و در نجف هتل قصر الدر نجف میباشد و در کربلا هتل بارون و ریحان همچنین میتوانید در هتل های ارزان تر نیز به اقامت بپردازید.

بله تمامی تور ها دارای ضمانت اجرایی هستند و در داخل شرکت با شما به صورت رسمی قرار داد بسته خواهد شد.

4.1 27 رای ها
این مطلب مفید بود؟