هتل الجوار نجف

هتلی ‌تازه ساز در شهر مقدس نجف می‌ باشد که دارای کیفیت وی‌ آی ‌پی و نزدیک به حرم می ‌باشد این هتل دارای لابی بزرگ رستوران مجلل با ۱۷ سوئیت و ۱۶ اتاق می‌ باشد و دارای انواع اتاق دو تخته سه تخته چهار تخته و سویت می‌ باشد. برای دیدن قیمت تور کربلا کلیک کنید.

خدمات هتل الجوار نجف

هتل لاندری با هزینه دارد که فعلا فعال نمی باشد اتاق‌های این هتل دارای سیستم گرمایش سرمایش تهویه که در اتاق‌ها چای ساز آباژور میز بوفه صندلی حمام توالت فرنگی و ایرانی صابون خمیر دندون مسواک اینترنت رایگان در لابی و در راهرو و هتل موجود می‌ باشد هتل دارای ۲ اسانسور بزرگ مجهز می باشد رستوران این هتل گنجایش ۱۸۰ نفر و دارای غذای ایرانی که خود شرکت کربلا تور در آن طبخ غذا انجام می‌دهد که غذای این هتل به صورت پرسی به همراه بوفه سالاد بار که شامل چندین مدل سالاد و میوه می‌ باشد که از دورچین تشکیل شده است آشپزخانه هتل مجهز با انواع ظروف و سرویس می باشد هتل در نزدیکی هتل بزرگ بستان قرار دارد که جزو هتل‌ های شرکت کربلا تور می ‌باشد. از جمله هتل‌ هایی که در این سطح هتل می ‌باشند هتل بستان و هتل ارض قداح و هتل جوهره العرب می باشد و در یک سطح می‌ باشند که همه این‌ها هم در یک لوکیشن واقع شده و هم سطح کیفیتی یک جور را دارا می ‌باشد. پیشنهاد میکنیم اگر قصد سفر سریع به کربلا را دارید از صفحه قیمت تور کربلا هوایی 4 روزه دیدن نمایید.

لوکیشن هتل

این هتل از هتل‌های تازه‌ساز نجف می‌باشد و تعداد اتاق‌های دو تخته آن زیاد می‌باشد هتل الجوار نجف واقع در شارع رسول می‌باشد و فاصله ۴ دقیقه تا حرم امیرالمومنین پیاده راه می‌باشد که شارع رسول جز بهترین خیابان‌های شهر نجف به شمار می ‌آید شرکت کربلا تور در کربلا و نجف تعداد ۵۰۰ هتل رزرو و تعداد ۴۰۰ هتل به صورت شناور گارانتی دارد همچنین کربلا تور برگزار کننده تور اقساطی کربلا هم میباشد. شما می‌توانید از طریق شماره ثابت ۰۲۱۳۳۸۱۵۶۰۹ و در ساعات اداری و از شماره همراه ۰۹۱۹۱۲۵۱۶۱۲ پاسخگوی شبانه روزی در هر ساعت از شبانه روز پاسخگوی شما عزیزان می‌باشد که در هر ساعت از که می‌توانید از نرخ رزرو این هتل و هتل‌ های دیگر کربلا و نجف در اطلاع باشید.

3.6 7 رای ها
این مطلب مفید بود؟