هتل ارض القداح نجف

هتل ارض القداح نجف این هتل جزو هتل های درجه الف ویژه می باشد و دارای هفت طبقه و ۶۸ اتاق می باشد و تقریباً هتل کوچک و بسیار تمیز می باشد که در سال ۱۳۹۳ افتتاح گردید و از نظر ستاره می توان ۴ ستاره برایش در نظر گرفت. برای دیدن قیمت تور کربلا کلیک نمایید. مجموعه زیارتی کربلا تور در این هتل 50 تخت گارانتی دارد که شما عزیزان میتوانید آن را رزرو نمایید.

خدمات و امکانات هتل ارض القداح نجف

این هتل دارای ۱۷۰تخت و لابی با ظرفیت ۵۰ نفر و رستوران با ظرفیت ۱۵۰ مسافر از خدمات هتل می توان به حمام میز تحریر اینترنت پر سرعت در اتاق و امکان شارژ وسایل برقی، یخچال، کمد لباس و دراور، آباژور، تلویزیون ماهواره، دمپایی، تلفن در اتاق، صندوق امانات، چایساز، لوازم بهداشتی، سیستم اطفاء حریق، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد. از دیگر امکانات هتل میتوان به تلفن، لابی، آسانسور، نمازخانه، زنگ هشدار، راه پله اضطراری، پذیرش ۲۴ ساعته کپسول آتش نشانی خدمات خانه داری اینترنت در لابی و خدمات برای معلولین و میزان رضایتمندی هتل از ۵ نمره ۴ می باشد در این هتل غذا کاملا ایرانی و توسط سرآشپز های ایرانی طبخ می شود.

خدمات و امکانات هتل ارض القداح

موقعیت هتل ارض القداح در نجف

این هتل دارای دسترسی آسانی به حرم میباشد از نظر موقعیت، هتل واقع شده در خیابان رسول بنات الحسن جنب هتل بستان نجف می باشد. فاصله تا حرم ۳۸۶ متر و تا وادی السلام ۵ کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی نجف ۸.۳ کیلومتر میباشد گروه زیارتی کربلا تور در این هتل تعداد ۵۰ تخت گارانتی دارد و این هتل در مقایسه با هتل های هم سطح مثل اسطوره یا قصرالملوک فاصله کمتری دارد.

برای رزرو هتل میتوانید با شماره پاسخگویی و شماره 24 ساعته زیر تماس حاصل فرمایید. 02133815609 و 09191251612

3.8 4 رای ها
این مطلب مفید بود؟