هتل برج الاماره کربلا

بسیاری از افراد هتل برج الاماره کربلا را با هتل الاماره اشتباه میگیرند در کربلا دو هتل وجود دارد یکی الاماره و دیگری برج الاماره که دو هتل متفاوت میباشند. هتل ۴ ستاره تاپ و در رده‌بندی هتل الهنون می‌باشد ولی از نظر مسافت از نظر مسافت نسبت به الهنون خیلی دور تر می باشد.

هتل برج الاماره کربلا

از خدمات این هتل میتوان به خدمات ۲۴ ساعته و لابی 24 ساعته اشاره کرد همچنین هتل دارای توالت فرنگی و ایرانی میباشد. تلویزیون اینترنت، پرسرعت بی سیم، لباسشویی، رستوران، یخچال، ماهواره، تهویه، صندوق امانات، صابون، شامپو و تلفن داخلی از دیگر خدمات این هتل میباشد. این هتل دارای ۱۴ طبقه و ۲۸۰ تخت و رستوران در طبقه سیزدهم هتل می باشد که ویو حرم دارد از نظر کیفیت این هتل جزو هتل های تمیز و استاندارد می‌باشد. با تمامی امکاناتی که این هتل دارد یک نکته منفی دارد و آن این است که این هتل از حرم دور است. کربلا تور برگزار کننده تور اقساطی کربلا و تور کربلا هوایی 4 روزه میباشد برای اطلاع از شرایط میتوانید به صفحات مرتبط وارد شوید و یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

هتل برج الاماره کربلا

موقعیت هتل برج الاماره

آدرس این هتل از این قرار است. انتهایی باب البغداد مجاور مقام صاحب الزمان که به حرم دور می باشد متاسفانه همکاران ما این موضوع را اغلب بیان نمیکند و اگر کسی این هتل را میخواهد انتخاب کند پیشنهاد خوبی در این سطح قیمت می‌توانید هتل الهدیل را انتخاب کنید که خیلی شیک و تمیز و نزدیک به حرم با دسترسی بهتر و داخل بازرسی می باشد ولی در کل این هتل تمیز شیک استاندارد و با نظم از نظر نظافت می باشد. 

برای اطلاع از قیمت تور کربلا کلیک کنید.

4.2 11 رای ها
این مطلب مفید بود؟