هتل الاماره کربلا

تور کربلا یکی از تور هایی است که در طول سال آژانس های زیادی آن را برگزار میکنند زمانی که شما برای سفر به کربلا انتخاب میکنید تا با تور کربلا سفر کنید توقع یک سفر راحت را دارید یکی از مواردی که میتواند باعث شود تا شما سفر خوب و راحتی داشته باشید به جز نوع سفر (زمینی یا هوایی) محل اقامت شما میباشد اینکه شما در چه جایی قرار است اقامت کنید یکی از هتل های میان رده کربلا هتل الاماره کربلا میباشد که در ادامه به معرفی کامل آن خواهیم پرداخت.

امکانات و خدمات هتل الاماره کربلا

هتل الاماره یک هتل چهار ستاره و میان رده در کربلا است به همین خاطر نمیتوان از آن توقع خدمات و امکانات یک هتل پنج ستاره و لوکس را داشت. اما باز هم خدمات و امکانات این هتل مناسب زائرین میباشد در ادامه به خدمات این هتل خواهیم پرداخت.

یکی از امکانات این هتل لابی و پذیرش شبانه روزی یا 24 ساعته است که به این معنی است شما هر زمان نیاز به خدمات داشته باشید میتوانید با پذیرش مراجعه کنید. از دیگر امکانات این هتل میتوان به تاکسی سرویس، آسانسور، صندوق امانات اشاره کرد همچنین در تمام هتل شما میتوانید دسترسی رایگان به اینترنت پر سرعت بدون سیم داشته باشید. همچنین برای رفاه حال بیشتر زائرین ایرانی هتل دارای سرویس فرنگی و ایرانی و همچنین دارای منوی غذا ایرانی مناسب با ذائقه ایرانی است. از دیگر امکانات هتل میتوان به آسانسور، تهویه مناسب، رستوران، سرو نوشیدنی و میوه اشاره کرد.

در نهایت میتوان به نمای زیبا رستوران هتل اشاره کرد که از رستوران هتل که در طبقه آخر آن واقع شده است یعنی طبقه هفتم میتوانید گنبد حرم حضرت عباس (ع) را مشاهده کنید. پیشنهاد میکنیم تا برای اطلاع از شرایط تور اقساطی کربلا به صفحه لینک شده مراجعه کنید.

لابی هتل الاماره

موقعیت هتل الاماره در کربلا

این هتل واقع شده در خیابان شارع القمه میباشد یکی از خوبی های این هتل فاصله نزدیک آن با حرم سید الشهدا (ع) و حرم حضرت عباس میباشد که به ترتیب فاصله هتل از حرم امام به صورت پیاده چیزی حدود به 5 دقیقه است و فاصله هتل تا حرم حضرت ابوالفضل (ع) 560 متر میباشد که به صورت تقریبی با 7 دقیقه پیاده روی میتوانید به آن برسید. همچنین به جز نزدیکی حرم تا حرم های این دو بزرگوار فاصله هتل تا دیگر جاذبه های زیارتی کربلا نیز کم کمیباشد جاذبه هایی همچون آرامگاه حمزه، آرامگاه ابن هاشم، قبرستان وادی السلام، محل دفن حبیب بن مظاهر، خیمه گاه

پیشنهادی برای مطالعه بیشتر:

. هتل بارون کربلا

. هتل نور القمر کربلا

. هتل برج الشاکرین کربلا

2.9 10 رای ها
این مطلب مفید بود؟