هتل خیام نجف

هتل خیام نجف یکی از هتل های خوب و با کیفیت در نجف است که ممکن است برای سفر به کربلا با تور کربلا این هتل برای اقامت شما برگزیده شود این هتل دارای درجه کیفی بالا به همراه منوی ایرانی است و یکی از هتل های بسیار مناسب برای اقامت زائرین عزیز گرامی میباشد.

خدمات و امکانات هتل خیام نجف

زائرین گرامی می توانند تحویل غذا و نوشیدنی را مستقیماً در اتاق خود با تلفن های هتل سفارش دهند. دسترسی به اینترنت فراهم شده است. شاتل با هزینه اضافی به شما ارائه می شود. این هتل مجهز به آسانسور می باشد. یک رستوران دنج در کنار هتل وجود دارد. میز پذیرش 24 ساعته وجود دارد که کارکنان مودب با خوشحالی به شما در مورد هرگونه سوال در مورد محل اقامتتان کمک خواهند کرد. یک پارکینگ مهمانانی را که با ماشین سفر می کنند خوشحال می کند. این هتل دارای صبحانه بوفه است. در طول اقامت خود در هتل می توانید جلسات ماساژ داشته باشید. اینترنت بی سیم در کل هتل به صورت رایگان در دسترس است. کارکنان به زبان انگلیسی، عربی مسلط هستند.

برای مسافرین 3 نوع اتاق در هتل موجود است. اتاق های زیر برای مهمانان در دسترس است: چهار تخته، سه تخته، دو نفره. مهمانان می توانند روی امکاناتی مانند صندوق امانات، تلفن، تهویه مطبوع، یخچال، لوازم بهداشتی رایگان، تلویزیون صفحه تخت حساب کنند. اتاق ها دارای عایق صدا هستند و صدا اتاق های بقلی مزاحم شما نخواهد شد. همچنین این هتل مجهز به سرویس فرنگی و ایرانی است.

خدمات هتل الخیام نجف

موقعیت و آدرس هتل الخیام نجف

هتل خیام واقع شده در خیابان بنات الحسن است در واقع آدرس دقیق تر این هتل از این قرار است خیابان بنات الحسن، نزدیک خیابان الرسول، نجف الاشرف فاصله این هتل تا حرم مطهر امام اول شیعیان کم است و حدود 4 دقیقه پیاده روی میتوانید به حرم بروید همچنین مرکز شهر نیز نزدیک میباشد و فقط با 5 دقیقه پیاده روی میتوانید به مرکز شهر بروید همچنین یکی از مکان های مهم نجف که نزدیک این هتل میباشد قبرستان وادی السلام است که میتوانید پیاده به آن مراجعه کنید به البته این نکته هم توجه کنید که حتما پیش از خارج شدن از هتل مسئول تور یا مدیر کاروان را مطلع کنید.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد تور های زیارتی با ما تماس حاصل کنید.

 

همچنین مطالعه کنید:

. هتل بستان نجف

. هتل الخیر نجف

. هتل قصر الدر نجف

4.6 5 رای ها
این مطلب مفید بود؟