هتل الخیر نجف

هتل الخیر نجف هتلی با درجه کیفی الف که به معنای درجه یک بودن هتل است میباشد این هتل هتلی تمیز و بزرگ و در فاصله نزدیک به حرم امام علی (ع) میباشد. فاصله این هتل تا حرم امام علی (ع) 300 متر میباشد و دارای 6 طبقه میباشد که از پشت بام هتل میتوان حرم امام علی (ع) را مشاهده کرد. اتاق های هتل ویو یا منظره بحر النجف را دارد و منظره زیبایی برای زائران تور کربلا دارد.

خدمات هتل الخیر نجف

این هتل مجهز به وای فای با سرعت خوب در لابی و با سرعت قابل قبول در تمامی اتاق ها میباشد و همچنین مجهز به تلویزیون کابلی –سیستم تهویه مطبوع –سرویس فرنگی و حمام و آسانسورو رستوران و کافی شاب و دسترسی راحت برای معلولان میباشد موقعیت مکانی این هتل در نبش شارع رسول باعث میشود اتوبوس تا جلوی درب هتل توقف نماید و حمل بار مسافران و تردد راحت تری داشته باشند.

هتل الخیر نجف

موقعیت مکانی هتل الخیر نجف

این هتل واقع در تقاطع شارع بنات الحسن و شارع الرسول میباشد در نزدیکی این هتل به سمت حرم امام علی، موزه حضرت امام خمینی وخانه امام که کتابخانه بزرگ امام نیز در دسترسی زائران هست و همچنین منزل آیت الله سیستانی مرجع عالیقدر جهان اسلام در این خیابان قرار گرفته است و همچنین چشم انداز حرم امام علی (ع) را در این خیابان خواهید داشت شارع الرسول از قدیمیترین و محبوب ترین محله های نجف میباشد که دسترسی راحتی برای زایرین تور به تمام نقاط زیارتی و سیاحتی شهر مقدس نجف دارد.

در سمت چپ هتل مقبره بنات الحسن (س) دختران امام حسن (ع) میباشد که مسافران تور کربلا در زیارات دوره از این آرامگاه مقدس نیز دیدن مینمایند.

مجموعه زیارتی یاس دارای اتاق گارانتی در این هتل میباشد و مجموعا 55 زائر در هر تاریخ در این هتل زیر نظر گروه زیارتی یاس به زیارت حضرت علی (ع) مشرف میشوند و به همین جهت مسافران گروه ما به محض رسیدن به هتل بدون در نظر گرفتن ساعت تحویل و تخلیه اتاق به نوبت و توسط مدیر کاروان اتاق های خودرا تحویل میگیرند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد تور کربلا و قیمت آن به صفحه لینک شده مراجعه فرمایید و یا با کارشناسان ما در بخش تماس با ما تماس حاصل فرمایید.

 

پیشنهادی برای مطالعه:

هتل جابر کربلا

هتل بستان نجف

هتل خیام نجف

هتل قصر الدر نجف

تصاویری از هتل الخیر نجف

3.8 4 رای ها
این مطلب مفید بود؟