هتل لارسا کربلا

وقتی زمان به معرفی هتل های خوب کربلا میرسد نام هتل لارسا کربلا را نمیتوان نبرد این هتل یکی از هتل های با کیفیت و خوب کربلا میباشد که اکثر افرادی که در آن اقامت کرده اند از آن راضی بوده اند. اگر که مایل هستید تعرفه قیمت تور کربلا را مشاهده کنید میتوانید به صفحه آن در سایت مراجعه فرمایید.

خدمات و امکانات هتل لارسا کربلا

هتل لارسا در مجموع هتلی تمیز و زیبا میباشد همچنین این هتل دارای خدمات و امکانات مناسبی میباشد همچون تهویه مطبوع، نظافت اتاق، سیستم سرمایشی و گرمایشی، کافی شاپ، رستوران، سرو غذا به صورت بوفه، آسانسور، نمازخانه، دسترسی به اینترنت رایگان و پرسرعت در فضای هتل و لابی همچنین شاید برایتان جالب باشد که بدانید برای رفاه حال بیشتر زائرین ایرانی این هتل از آشپزان ایرانی استفاده میکنند همچنین این هتل دارای سرویس ایرانی و فرنگی نیز میباشد.

 

هتل های نزدیک به حرم امام حسین (ع)

. هتل الاماره کربلا

. هتل الاسباط کربلا

. هتل سید العرب کربلا

خدمات و امکانات هتل لارسا کربلا

موقعیت هتل لارسا

هتل لارسا کربلا واقع شده در کربلا المخیم و در خیابان القزوینیه یا شارع القزوینیه است. یکی از خوبی های این هتل فاصله نزدیک آن به حرم امام حسین (ع) میباشد که این فاصله نزدیک به 600 متر میباشد که تقریبا شما میتوانید با 8 دقیقه پیاده روی به زیارت حضرت بروید. همچنین فاصله هتل تا بین الحرمین و حرم حضرت عباس (ع) به ترتیب 850 متر و 1 کیلومتر میباشد که میتوان به ترتیب با 11 دقیقه و 14 دقیقه پیاده روی به زیارت بروید.

اگر که تمایل دارید تا برای خود تور کربلا را رزرو کنید و یا از تاریخ برگزاری آن مطلع شوید میتوانید با مراجعه به صفحه تور کربلا تمامی تاریخ های برگزاری تور های ما را تا یک ماه آینده را مشاهده کنید برای اطلاعات تکمیلی نیز میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

4 3 رای ها
این مطلب مفید بود؟