هتل الاسباط کربلا

هتل الاسباط کربلا هتلی با امکانات درجه کیفی الف واقعی می باشد که در نزدیکی حرم حضرت عباس سالانه پذیرای زائران گرامی میباشد که برای زیارت با تور کربلا و یا سفر فردی به کربلا میروند. این هتل که از هتل های قدیمی و معروف کربلا می باشد به تازگی بازسازی کامل و نوسازی شده و سطح امکانات را نیز به کیفیت در خور شان زائر ارتقا داده است از جمله امکاناتی که باعث می شود هتل الاسباط کربلا را به را به زائران پیشنهاد دهیم علاوه بر دسترسی راحت به اماکن زیارتی و نزدیک به حرم حضرت عباس (ع) میتوان به خدمات آن اشاره کرد.

خدمات و امکانات هتل الاسباط کربلا

از امکانات و خدمات هتل الاسباط کربلا می توان به اتاق های تمیز و اندازه استاندارد، سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب، تهویه مطبوع، رستوران و کافی شاپ با طبخ غذا و دسر های ایرانی حمل بار، اینترنت پر سرعت در لابی و اتاق ها، کمد و قفسه کافی در اتاق ها و داشتن اتاق های زیبا، خدمات خشک شویی و لاندری در هتل اتاق مخصوص چمدان سیستم اعلام حریق و اطفاء حریق، آسانسور، تلویزیون، و یخچال کوچک در اتاق ها و امکانات ورزشی می توان اشاره کرد.

خدمات و امکانات هتل الاسباط کربلا

موقعیت مکانی هتل الاسباط کربلا

 این هتل در شاره علقمه در باب البغداد قرار گرفته است  و در 650 متری از حرم حضرت عباس (ع) با پای پیاده نزدیک به 5 دقیقه راه است همچنین این هتل از لحاظ مسافتی در 1.1 کیلومتری حرم امام حسین (ع) قرار گرفته است که با پای پیاده 8 دقیقه پیاده روی دارد. از نظر موقعیت مکانی این هتل در نزدیکی اماکن مهمی مانند هلال احمر مدرسه غزه مجتمع تجاری کوثر موکب فاطمه زهرا هتل الهنون و کف العباس و غیره قرار گرفته است.

 

مجموعه زیارتی کربلا تور این هتل را به صورت سالیانه کل هتل را برای مسافرین گارانتی مینماید و دارای اتاق های گارانتی در هتل میباشد شما میتوانید با مراجعه به صفحه تور کربلا از آخرین قیمت و تاریخ برگزاری تور های ما اطلاع یابید همچنین برای رزرو و خرید تور میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

دیگر هتل های معروف کربلا:

. هتل سید العرب کربلا

. هتل بارون کربلا

. هتل الاماره کربلا

. هتل لارسا کربلا

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
4.2 28 رای ها
این مطلب مفید بود؟