سوغات سوریه

سوغات سوریه و معرفی انواع آن

سوریه جزو کشور هایی است که اگر قصد سفر به آن را دارید باید حتما به بازار های آن سر بزنید و از سوغات آن دیدن کنید. با قاطعیت می توان بیان کرد خرید کردن یکی از جذاب ترین کار هایی است که افراد در هنگام سفر می توانند انجام دهند. در ادامه این مقاله در خصوص سوغات سوریه اطلاعاتی را در اختیارتان خواهیم گذاشت. با ما همراه باشید.

کشور سوریه دارای بازار های فوق العاده ای می باشد که چشم هر تماشاگری از دیدن آن سیر نخواهد شد. در بازدید این بازار ها شاهد سوغات خوش آب و رنگی خواهید بود. با قاطعیت می توان بیان کرد شهر دمشق بهشت علاقمندان به خرید می باشد. در بازار این کشور انواع و اقسام محصولات به فروش می رسد. به بیانی دیگر می توان گفت از شیر مرغ تا جون آدمیزاد در این بازار ها موجود می باشد. شما میتوانید برای اطلاع از قیمت تور سوریه به صفحه این تور در سایت مراجعه نمایید.

 

انواع سوغات سوریه

در بازار های سوریه می توانید انواع لباس های سنتی که بر تن افراد محلی در سوریه می بیند را خریداری نمایید. این لباس ها برای تابستان ها انتخاب فوق العاده ای می باشد. این لباس ها با پارچه ها ابریشمی دوخته می شوند. افرادی که از بازار های سوریه دیدن می کنند با دیدن این لباس ها حیرت می کنند. چرا که این لباس ها کار دست می باشد و برای خرید انتخابی فوق العاده می باشند.

یکی دیگر از انواع سوغاتی های سوریه پارچه های ابریشمی می باشد. پارچه های ابریشمی دارای طرح و مدل های مختلفی است که چشم هر بیننده را به خود خیره می کند. این پارچه ها از ابریشم اعلا تولید می شوند و برای سوغاتی یک انتخاب بی نظیر می باشند. با قاطعیت می توان بیان کرد این پارچه یکی از مهم ترین اقلامی است که از سوریه به کشور های دیگر صادر می شود. لازم به ذکر است در طراحی این پارچه ها از طلا و نقره نیز استفاده می شود و یک ترکیب فوق العاده را خلق می کند.

 

انواع سوغات سوریه

بیشتر بخوانید: معرفی کشور سوریه

یکی دیگر از سوغاتی های سوریه آویز ها و مجسمه های دست ساز آن می باشد. این مجسمه ها با نهایت دقت و تبحر خلق شده اند. برای علاقمندان به هنر این مجسمه ها یک انتخاب بی نظیر می باشد.
اگر برایتان این سوال پیش آمده که بهترین مکان برای خرید سوغاتی در سوریه کجا می باشد. در ادامه در این خصوص شما را راهنمایی خواهیم کرد.

 

معرفی مکان هایی برای خرید سوغاتی در سوریه

در ادامه این مقاله به معرفی بازارهایی برای خرید سوغاتی اشاره خواهیم کرد.

 

1- بازار حمیدیه

این بازار در فاصله 50 متری از مرکز سوریه قرار دارد. طول این بازار حدود 20 مایل می باشد. برای خرید و گشت و گذار در این بازار حداقل نیاز به 2 روز زمان دارید. در این بازار می توانید شاهد پارچه های ابریشمی و یا لباس های دست دوز باشید. در این بازار شاهد سرزندگی و شور افراد برای خرید خواهید بود.

 

2- بازار الورکین

معنای اسم این بازار نویسندگی است. این بازار بهترین مکان برای خرید آثار ادبی شعرای سوریه می باشد. اگر فردی هستید که به شعر و هنر علاقه دارید این بازار بهشت شما خواهد بود. در این بازار شاهد صدای موذن ها و آواز پرندگان به صورت همزمان خواهید بود.

 

سوغات کشور سوریه یک انتخاب بی نظیر

بیشتر بخوانید: بهترین زمان سفر به سوریه

 

3- بازار السقاح

این بازا مورد علاقه افرادی است که به زیورآلات علاقه دارند. در این بازار می توانید شاهد طلا و جواهراتی باشید که در هیچ کجای دیگر مثل آن را نخواهید دید. در نتیجه اگر به دنبال خرید طلا و جواهرات هستید و یا به خرید این اقلام علاقه دارید رفتن به این بازار یک انتخاب فوق العاده برای شما خواهد بود.

 

4- بازار القیشانی

در ابتدای ورود به این بازار ممکن است حال و هوای حمام های قدیمی به شما القا شود. چرا که در این بازار انواع و اقسام کاشی و سرامیک به چشم می خورد. کاشی و سرامیک های موجود در این بازار بسیار خیره کننده و جذاب می باشد.

 

5- بازار العراقیل

این بازار نزدیک به بازار حمیدیه می باشد. در این بازار می توانید شاهد انواع و اقسام قلیان ها باشید. این بازار مخصوص کار های دستی می باشد. تمامی قلیان ها و اقلام موجود در ان بازار به صورت دستی تهیه و تولید شده اند. اگر به دنبال خرید یک قلیان منحصر به فرد هستید این مکان برای شما یک انتخاب فوق العاده می باشد.

 

بازار سوریه یک بازار جذاب و منحصر به فرد

بیشتر بخوانید: هر آنچه که باید درباره حرم حضرت زینب بدانید

 

6- بازار القبابی

در این بازار می توانید شاهد انواع اقلام چوبی باشید. انتخاب اقلام چوبی یک انتخاب بی نظیر برای سوغاتی به عزیزان شما می باشد. یکی از پرفروش ترین محصولاتی که در این بازار به فروش میرسد دمپایی چوبی است. در نتیجه اگر به دنبال محصولات چوبی هستید این بازار برای شما یک انتخاب بی نظیر می باشد.

 

7- بازار خان جوموک

این بازار مخزن لباس های زنانه می باشد. لباس هایی با پارچه های گران قیمت و ارزشمند. این بازار از نظر خانم ها یکی از بهترین مکان ها برای خرید سوغاتی می باشد.

 

جمع بندی
در این مقاله سعی کردیم در خصوص سوغات سوریه اطلاعاتی را بیان کردیم. امیدواریم با مطالعه این مطلب اطلاعات لازم در این خصوص را کسب نمایید و خریدی بی نظیر را تجربه کنید. همچنین میتوانید برای اطلاع از تور کربلا و قیمت آن به صفحه اصلی سایت مراجعه نمایید.

0 0 رای ها
این مطلب مفید بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها