هتل نور القمر کربلا

هتل نور القمر کربلا یکی از هتل های با کیفیت و مناسب کربلا میباشد که در نزدیکی حرم سید الشهدا (ع) واقع شده است. ممکن است در سفر به کربلا با تور کربلا به اقامت در این هتل بپردازید همچنین ما برای راه بیشتر حال زائرین عزیز کربلا تعدادی از اتاق های این هتل را چارتر کرده ایم. در ادامه این هتل را به طور کامل به شما معرفی خواهیم کرد.

امکانات هتل نور القمر کربلا

یکی از مواردی که برای زائرین کربلا بسیار اهمیت دارد غذا میباشد زیرا بیشتر ایرانی ها ذائقه غذایی شان با غذا های پر ادویه عراق زیاد جور در نمیاید در این زمینه باید بگوییم که جای نگرانی نیست زیرا از امکانات هتل نور القمر میتوان به طبخ غذای گرم ایرانی توسط آشپزان ایرانی با کیفیتی بسیار مطلوب، صرف صبحانه هتل به صورت بوفه با بهترین لبنیات و مواد غذایی جهت رفاه حال زائرین، صرف شام و ناهار به صورت منوی بوفه برای زائرین، باز بودن کافی شاپ به صورت ۲۴ ساعته، پخش نسکافه چای آب معدنی و آبمیوه به صورت رایگان جهت رفاه حال زائران از خدمات این هتل می باشد. همچنین تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی و وجود سرویس بهداشتی ایرانی و خارجی اشاره کرد.

لابی هتل نور القمر کربلا

موقعیت هتل نور القمر

این هتل واقع در پشت زیارتگاه طله زینببه با فاصله‌ای حدود پیاده روی پنج الی شش دقیقه ای از ورودی باب سدره حرم امام حسین علیه السلام میباشد این هتل با حرم سید الشهدا (ع) 500 متر فاصله دارد که به سادگی با دقایقی پیاده روی میتوانید به زیارت امام بزرگوار بروید.

گروه زیارتی یاس با مذاکرات بسیار گسترده و با مشقت فراوان توانسته برای بالابردن کیفیت مطلوب اجرای تورها و همچنین خدمات به زائرین عتبات عالیات و جلب رضایت و رفاه حال زائران حدود ۱۱۰ اتاق از هتل نور القمر کربلا را به صورت سالیانه چارتر نماید. کیفیت این هتل به گونه ای که با توجه به نرخ ارزی هزینه بسیار بالایی را برای زائری که به صورت آزاد وارد هتل میشوند به همراه خواهد داشت اما گروه زیارتی یاس توانسته با توجه به چارتر کردن اتاق های این هتل بتواند تورهای خود را با قیمت بسیار مناسب و خدماتی بی نظیر برای زائران اجرا نماید. از مزایای این هتل می توان به نزدیکی راه به حرم امام حسین (ع)، تل زینبیه، خیمه گاه مقام حضرت علی اکبر (ع)، مقام حضرت علی اصغر (ع)، بازار سید عقیل، مستشفی سفیر الامام الحسین(ع) الجراحی و … اشاره نمود.

 

همچنین بخوانید:

. هتل الاسباط کربلا

. هتل بارون کربلا

. هتل الاماره کربلا

4 5 رای ها
این مطلب مفید بود؟