هتل الروضه نجف

یکی دیگر از هتل های درجه الف نجف هتل الروضه نجف میباشد این هتل از هتل هایی است که مجموعه کربلا تور آن را برای زائرین کربلا که با تور کربلا سفر میکنند رزرو مینماید. در ادامه با ما همراه باشید تا این هتل را برای شما معرفی نمایید.

خدمات هتل الروضه نجف

تقریبا تمامی هتل های درجه الف یک نوع از خدمات و امکانات را ارائه میدهند. همچون اینترنت بی سیم پر سرعت، آسانسور، تلویزیون، خشکشویی، صندوق امانات، لابی،، نمازخانه، کافی شاپ مجهز، از دیگر خصوصیات این هتل رستوران فعال با انواع غذاهای ایرانی و عربی به صورت شبانه روز ۲۴ ساعته با شارژ پولی می باشد همچنین این هتل دارای ۲۰۰ تخت خواب میباشد که این اتاق ها 2، 3 یا 4 تخته خوابه میباشد که بنا بر تعداد مسافران به آن ها اتاق تحویل میشود.

 

هتل های مشابه:

. هتل اهل الجود نجف

. هتل النخله نجف

. هتل رواق نجف

موقعیت مکانی هتل الروضه

این هتل واقع در شارع رسول و به حرم نزدیک می باشد و همچنین دسترسی راحتی به پارکینگ طبقاتی دارد و قابلیت تردد راحت در شهر نجف را دارا میباشد دسترسی های دیگر این هتل به بازار های اطراف حرم از طرف بنات الحسن هستند به سوق الکبیر میباشد فاصله این هتل تا حرم ۵ دقیقه می باشد فاصله هتل تا وادی السلام ۱۰دقیقه و تا شهر کوفه ۱۵ دقیقه با ماشین می باشد.

 

چنانچه مایل به دریافت اطلاعات در خصوص تور کربلا نوروز 1402 میتوانید به صفحه این تور در سایت مراجعه فرمایید همچنین اگر که قصد رزرو تور کربلا هوایی هتل 5 ستاره هستید نیز میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

4 3 رای ها
این مطلب مفید بود؟