هتل المحمود کربلا

هتل المحمود کربلا با درجه الف و نزدیک به حرم می باشد این هتل ساخته شده در سال 95 میباشد این هتل جزو هتل های میان رده کربلا قرار دارد در ادامه میتوانید عکس های این هتل را به همراه معرفی آن ببینید برای رزرو تور کربلا با ما تماس بگیرید.

خدمات هتل المحمود کربلا

هتل المحمود هتلی است بسیار تمیز و وتازه ساز و از سال ۹۵ کار خود رو شروع کرده و اتاق های این هتل دارای نور کافی می‌باشد، دارای دکوراسیون ساده است و دارای سیستم تهویه سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی چای ساز، اینترنت کاملاً رایگان، تلویزیون، ماهواره، در تمامی اتاق ها موجود می باشد که دارای 9 طبقه است و رستوران در طبقه زیرین می باشد که پرسنل کامل ایرانی دارد این هتل دارای اتاق های ۲، تخته۳، تخته۴ تخته و ۵ تخته می باشد از آنجایی که این هتل دارای طالب و خواهان بسیار می باشد. بیشتر مواقع ظرفیت تکمیل دارد ساعت ورود هتل ۱۴ و خروج ۱۲ می باشد از مزایای دیگر این هتل تمیز بودن است. خدمات هتلی وای فای رایگان ۲۴ ساعته در تمام اتاق ها و لابی سرویس فرنگی ایرانی ال سی دی ماهواره چای و نسکافه رایگان در لابی تعویض ملحفه 24 ساعته می باشد.

موقعیت هتل

هتل دارای لابی ساده اما با مبلمان سلطنتی بسیار شیک می باشد فاصله هتل تا حرم امام حسین ع ۵۰۰متر می باشد که شما از شارع باب القبله امام حسین وارد حرم میشوید از هتل های نزدیک به این هتل هتل هیبه هتل داربیضا می باشد و سطح کیفیتی این هتل مثل هتل الاسباط و هتل قصر الدره و هتل بلد اولیا می باشد این هتل فقط رزرو گروهی دارد و اقامت تک ندارد شما برای رزرو گروهی این هتل و رزرو هتل های دیگر کربلا و نجف با همکاران ما در بخش فروش تماس حاصل فرمایید جهت اطلاع بیشتر با شماره های شرکت تماس بگیرید. همچنین کربلا تور برگزار کننده تور اقساطی کربلا است برای اطلاع از شرایط کلیک کنید.

5 1 رای
این مطلب مفید بود؟