هتل قصر الدر کربلا

یکی از بیشترین هتل هایی که گروه زیارتی یاس آن را در تور کربلا برای زائرین کربلا رزرو میکند هتل قصر الدر کربلا است این هتل به دلیل قیمت مناسب و مزایا امکانات و همچنین نزدیکی به حرم این هتل را به گزینه مناسبی برای اقامت زائرین گرامی کربلا بدل کرده است. مجموعه ما 50 تخت در این هتل به صورت گارانتی را دارا میباشد در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی این هتل بپردازیم.

خدمات و امکانات هتل قصر الدر کربلا

امکانات رفاهی اتاق های هتل و سوئیت های مجهز و لوکس و مطابق استاندارد میباشد از جمله دلایل انتخاب این هتل از طرف مسافران محترم باشد. صبحانه این هتل به صورت بوفه و همچنین میز سالاد نهار و شام هم به همان صورت سرو میشود. نهار و شام این هتل توسط آشپز ایرانی و طبق ذائقه ایرانی جهت راحتی زائرین عزیز طبخ و سرو میشود.از دیگر امکانات این هتل میتوان به سیستم گرمایشی، سرمایشی، تهویه مطبوع، وجود سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، وجود تلویزیون و تلفن در اتاق ها از جمله امکانات لابی این هتل میتوان به مهیا بودن سرو چای و نسکافه به صورت 24 ساعته اشاره کرد.

خدمات و امکانات هتل قصر الدر کربلا

موقعیت مکانی هتل قصر الدر

هتل قصر الدر کربلا واقع شده در نزدیکی باب البغداد در فاصله ای 6دقیقه ای با فاصله ای 600 متری از حرم ساقی تشنگان که باعث سهولت در امر رفت و آمد زائرین جهت زیارت حرمین شریفین کربلا میشود.

گروه تورهای زیارتی یاس با ارائه کمترین قیمت رزرو، امکان رزرو این هتل را فراهم کرده است. همچین میتوان به نزدیکی این هتل به مقام کف العباس و بازارهای خرید کربلا اشاره کرد. که سهولت دسترسی زائرین عزیز به را جهت خرید سوغاتی مهیا کرده. گروه زیارتی یاس توانسته با چارتر کردن سالیانه 75 اتاق از این هتل امکان رزرو و دسترسی راحت را برای زائرین سید الشهدا (ع) فراهم نماید.

برای رزرو هتل و دریافت اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره های 02133815609
09191251612 تماس حاصل فرمایید.

حتما بخوانید:

. هتل ریحان کربلا

. هتل لارسا کربلا

. هتل فورتین پانوراما کربلا

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
3.5 17 رای ها
این مطلب مفید بود؟