هتل اولاد الحسن کربلا

بعضی از زائرین تور کربلا ترجیح میدهند تا در هتل های نوساز اقامت داشته باشند در این خصوص هتل اولاد الحسن کربلا انتخاب مناسبی میباشد این هتل از هتل های چهار ستاره کربلا میباشد و سالیانه پذیرای زائرین بسیاری از سرتاسر جهان میباشد در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی این هتل بپردازیم. 

خدمات و امکانات هتل اولاد الحسن کربلا

با توجه به خدمات و امکانات که این هتل دارد توانسته است تا رضایت اکثر زائرین را جلب نمیاد همچنین توانسته است تا امتیاز 4 را از بین 150 ریویو در گوگل مپ بدست آورد که خود این امتیاز هم بیانگر کیفیت خوب این هتل میباشد. این هتل دارای 65 اتاق میباشد که این اتاق ها متشکل از اتاق های چهار تخته، دو نفره، سه نفره و سوئیت های دو نفره میشود. همچنین خدمات هتل شامل موارد زیر میشود. صبحانه رایگان، سرو شدن صبحانه و ناهار به صورت بوفه، دسترسی داشتن به اینترنت هتل در داخل هتل، مجهز بودن اتاق ها به تهویه مطبوع و سیستم سرمایشی و گرمایشی، دارای سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، مجهز بودن حمام به حوله، سشوار صابون و شامپو، وجود رستوران و کافی شاپ در داخل هتل، مجهز بودن اتاق ها به تلویزیون و یخچال، دارای صندوق امانات، همچنین اتاق ها دارای تلفن داخلی هستند که میتوانید با استفاده از آن با پذیرش هتل ارتباط بر قرار کنید.

امکانات و خدمات هتل اولاد الحسن کربلا

موقعیت مکانی هتل اولاد الحسن

این هتل واقع شده در نزدیکی فلکه یا میدان تربیت میباشد که فاصله آن با حرم 1.6 کیلومتر میباشد که به صورت پیاده 18 الی 20 دقیقه تا حرم راه است و با تاکسی 5 دقیقه تا حرم امام حسین (ع) فاصله است. 

 

چنانچه در مورد تور کربلا نحوه برگزاری آن زمان آن یا هر مورد دیگری سوالی دارید میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

 

پیشنهادی برای مطالعه بیشتر:

. هتل لارسا کربلا

. هتل کریستال کربلا

. هتل قصر الدر کربلا

. هتل برج السفیر کربلا

3 2 رای ها
این مطلب مفید بود؟